Gjest Monica--* Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg begynte og spise B-kapsler her om dagen! jeg har lest at håret vokser fortere er det noen som kan bekrefte det, eller har en anna metode som gjør at det går fortere? :gjeiper:
Cessa25 Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg begynte og spise B-kapsler her om dagen! jeg har lest at håret vokser fortere er det noen som kan bekrefte det, eller har en anna metode som gjør at det går fortere? :gjeiper: Tok også B-vitaminer da jeg prøvde å få hår og negler til å vokse fortere, syntes ikke det hjalp noe særlig. Tok også ølgjær en periode, smaker høgg og har mange kalorier, og det hjalp kanskje litt. Men utenom det så er det nok kjipt å høre det, men sunt kosthold, stuss av slitte tupper, nok hvile og mye tålmodighet er nok det som funker best :gjeiper: Finnes noen sjampoer hos frisører som påstår skal få håret til å vokse fortere, men om det funker er jeg usikker på... Lykke til
Fjonana Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg begynte og spise B-kapsler her om dagen! jeg har lest at håret vokser fortere er det noen som kan bekrefte det, eller har en anna metode som gjør at det går fortere? :gjeiper: Jeg syntes håret fikk litt bedre "kvalitet" når jeg spiste B-kapsler.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Om man har et godt kosthold og får i seg tilstrekkelig B-vitaminer på det viset, vil ikke B-vitamintilskudd gjøre noen forskjell. Man vil kun merke forskjell dersom man i utgangspunktet har for lite B-vitamin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå