Gjest KateW Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Av en førti-åring å dumpe noen via FaceBook? Et helt hypotetisk spørsmål, selvsagt...
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Av en førti-åring å dumpe noen via FaceBook? Et helt hypotetisk spørsmål, selvsagt... Synes alt uten personlig oppmøte blir en smule banalt.
Gjest KateW Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Takk... Jeg synes feigt og umodent, og sånn sett er det jo greit å finne ut at fyren er nettopp det.
Gjest MikeWaters Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Dette er helt vanlig dumpingetikette på ungdomsskolen, men han går muligens ikke der lengre?
Tempus Fugit Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Vil si at det er meget umodent ja. Har selv opplevd å bli dumpet over ICQ (da det fremdeles eksisterte), og det synes jeg var ganske lavt. Spesielt da vi kom til å treffe på hverandre på skolen dagen etterpå - dette var da jeg var 19
Gjest KateW Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Åh, jeg fikk ikke beskjed. Altså jeg fikk ikke melding. Han bare oppdaterte statusen sin til "in a relationship" og så slettet han meg som venn... TØFT!
toth Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Sånne ting kommer tilbake til deg. Ny kjæreste som fikk vite at du dumpa den forrige via melding \ facebook ol, ikke bra
Gjest Gjest_jente17_* Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Dette er helt vanlig dumpingetikette på ungdomsskolen, men han går muligens ikke der lengre? Nei det var nok umodent for de fleste da å. i slutten av barneskolen, var det kanskje mer aktuelt.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Jeg ble dumpet på epost for en god del år siden, dette var en fyr som bodde hjemme hos mamma og pappa og fikk moren til å handle klær til seg på postordre. Og ja, han var voksen.
Gjest KateW Skrevet 28. januar 2010 #12 Skrevet 28. januar 2010 Sånne ting kommer tilbake til deg. Ny kjæreste som fikk vite at du dumpa den forrige via melding \ facebook ol, ikke bra Eller ekstisterende om du vil.... Altså så lenge man ikke har gjort det slutt/avsluttet med noen, selv om forholdet ikke nødvendigvis er definert som et kjæresteforhold, så mener jeg at det er å two-time noe jævlig. Og jeg skal skrive det på bilen hans med ketsjup.... Samt si at jeg har klamydia.
toth Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 Og jeg skal skrive det på bilen hans med ketsjup.... Samt si at jeg har klamydia. Ketchup, kult. Klamydia, like barnslig som måten hans å slå opp på
Gjest KateW Skrevet 28. januar 2010 #14 Skrevet 28. januar 2010 Det var en spøk, jeg hadde ikke gjort det, verken ketsjupen eller klamydiaen. I går kveld var jeg sint nok, men jeg bedriver ikke med ting når jeg er rasende. For da synker jeg på andres nivå...
waco Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 Er det ikke bra å bli dumpet på facebook? Da slipper man ihvertfall å bruke mer tid på mennesker du vet ikke liker å forholde seg til det virkelige liv. Forresten er avvikling over facebook også et bevis for hvor dust han er. I det virkelige liv så er det ikke alltid man kan bevise hvor duste andre kan være mot en.
toth Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 Det var en spøk, jeg hadde ikke gjort det, verken ketsjupen eller klamydiaen. I går kveld var jeg sint nok, men jeg bedriver ikke med ting når jeg er rasende. For da synker jeg på andres nivå... Syntes fremdeles ketchupideen er kult. =) I motsetning til klamydiagreia som bare er helt på trynet så er det liksom litt sport i det!
Britt Banditt Skrevet 28. januar 2010 #18 Skrevet 28. januar 2010 Utrolig umodent. Hadde blitt forbanna, men etterpå tror jeg at jeg bare hadde begynt å le av hvor dust det er mulig å bli
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #19 Skrevet 28. januar 2010 når det gjelder å dumpe damer, kommer de fleste menn aldri forbi barneskolestadiet, haha
vidvandre Skrevet 28. januar 2010 #20 Skrevet 28. januar 2010 Åh, jeg fikk ikke beskjed. Altså jeg fikk ikke melding. Han bare oppdaterte statusen sin til "in a relationship" og så slettet han meg som venn... TØFT! That's cold. Hvor lenge har dere vært sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå