Gjest Gjest_Izzie_* Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hei! Noen som har bloggadressen til Hanne Christin Kaland? Ho var på puls for en tid tilbake siden. Jeg så episodene i reprise på datan her en dag, og ble veldig inspirert!
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg hadde tenkt å svare denne med JFGI! Men så enkelt var det virkelig ikke... Jeg syns NRK kunne ha linket til denne bloggen i det minste. Men etter litt avansert googling så fant jeg den til slutt: http://dentinista.blogspot.com/
Binke Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Kan noen hjelpe meg å finnne ut hvilken dato dette innslaget ble sendt på PULS? Takk!
Octavia Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Kan noen hjelpe meg å finnne ut hvilken dato dette innslaget ble sendt på PULS? Takk! 19/10 står det på bloggen.
Plym Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Småskummelt. Lurer på hvordan hun ragerer når ungene hennes kommer hjem med selvlaget julepynt som ikke passer inn i den julens designprogram?
Plym Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor skriver hun på knekkprosa? Hehe. Liker du ikke den poetiske touchen? Jeg pusser opp for tiden, og har derfor surfet mye rundt interiør og møbler. Jeg må si at de fleste interiørbloggene er bittelitt skremmende. Visste ikke at frustrerte fruer-Bree finnes over alt i vårt eget land.
Nausicaä Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Nei. Det var utrolig slitsomt å lese. Men er det en interiørblogg? Så vidt jeg kunne se blogget hun om mat, og tok fine bilder av barna sine. Har også browset en del rundt på internasjonale interiørblogger i det siste; det finnes mange der ute som er flinke uten å være "Frustrerte Fruer-Bree" som skal ha all julepynten i samme cyantone.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Nei. Det var utrolig slitsomt å lese. Men er det en interiørblogg? Så vidt jeg kunne se blogget hun om mat, og tok fine bilder av barna sine. Har også browset en del rundt på internasjonale interiørblogger i det siste; det finnes mange der ute som er flinke uten å være "Frustrerte Fruer-Bree" som skal ha all julepynten i samme cyantone. Argh, utrolig slitsomt å lese ja. Prikk prikk prikk! Jeg liker å lese litt husmorblogger jeg da, men denne blei for innholdsløs. Og irriterende mye prikker. Ingen forfatterspire, men et pent hjem, selv om det er så langt fra min stil som det er mulig å komme. Pene og rene barn også, men de er kanskje ikke alltid det!? Har forsåvidt ikke noe imot såkallt "perfekte" blogger. Alle forstår jo at de ikke alltid har det så perfekt eller alltid er lykkelige. Det er jo så mange feel-good blogger. Men jeg er selvsagt dritmisunnelig fordi dem har penger nok til å være så mye hjemme med barna! prikk prikk prikk!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Plym, du mener vel He he. Liker du ikke den poetiske touchen? Jeg pusser opp for tiden, og har derfor surfet mye rundt interiør og møbler. Jeg må si at de fleste interiørbloggene er bittelitt skremmende. Visste ikke at frustrerte fruer- Bree finnes over alt i vårt eget land. ...eh?
Gjest Gjest_spinell_* Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 ... jeg har også lett etter denne bloggen... ...takk for lenken... ...vakre bilder vakre barn vakkert hjem... ...slitsomt og stressende å lese brukket tekst...
Grønt blad Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 Lykke er... ... å ikke lese knekkprosa... ... med mange ord delings feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå