Gå til innhold

er det mulig å bli glad i en person

Gjest Gjest_jente22_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente22_*

Er det mulig å bli glad i noen over nettet?

Jeg er en jente på 22 år, som har 'snakket' med en gutt på msn siden jeg var 16 (han er 3 år eldre). Snakker eller sender meld stort sett hver dag. Bare om helt hverdagslige ting, men også litt flørting. Har vel snakket med han et par ganger på tlf, da jeg var full. Kun i det siste har vi snakket litt om å møtes en gang, men vi bor på helt ulike steder i landet, så tror det blir lenge til.

Men jeg merker at jeg har utrolig lyst å møte han. Virker som the perfect match, men vi har jo ikke møtt hverandre enda. Synes dette virker så teit, å møte hverandre på nettet. Ingen av vennene mine vet om han.

Om vi en gang møter hverandre, så tenk om det ikke er kjemi der i det hele tatt? Nesten bedre å ha håp om at det en eller annen gang kommer til å skje noe mellom oss.

Vet ikke hvorfor jeg skrev dette, men litt deilig å få luftet tankene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sterkt betatt er også mulig, forelsket er jeg usikker på for om begge to blir betatte så kommer telefonsamtaler og lignende inn i bildet, og da er det ikke bare på nett lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 22 år, som har 'snakket' med en gutt på msn siden jeg var 16 (han er 3 år eldre). Snakker eller sender meld stort sett hver dag. Bare om helt hverdagslige ting, men også litt flørting. Har vel snakket med han et par ganger på tlf, da jeg var full. Kun i det siste har vi snakket litt om å møtes en gang, men vi bor på helt ulike steder i landet, så tror det blir lenge til.

Men jeg merker at jeg har utrolig lyst å møte han. Virker som the perfect match, men vi har jo ikke møtt hverandre enda. Synes dette virker så teit, å møte hverandre på nettet. Ingen av vennene mine vet om han.

Om vi en gang møter hverandre, så tenk om det ikke er kjemi der i det hele tatt? Nesten bedre å ha håp om at det en eller annen gang kommer til å skje noe mellom oss.

Jeg har vært igjennom dette en gang. Ble kjent med en engelsk kar gjennom et online spill for noen år tilbake. Vi fikk kjempegod kontakt, og ble veldig betatte av hverandre. MSN, telefon, skype og alt det der ble tatt i bruk. Vi bestemte oss for å møtes, så jeg dro til England en sommer. Det klaffa kjempebra mellom oss. Jeg feira til og med jul der nede samme året. Men avstanden ødela for oss, og vi gikk hver til vårt.

Poenget mitt er: Det kan være mulig å få følelser for noen man ikke har møtt face to face, men man får ikke bekreftet dette ordentlig før man endelig møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg er mulig ;) Så kult?

Dere har kjent hverandre i mange år uten å møtes, det var umulig før internett kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er absolutt mulig å bli glad i noen uten å møte dem.

Men samtidig må man være litt forsiktig. Det er alt for lett å forelske seg i en illusjon. Man må nok møtes før man virkelig vet om man passer sammen, og for å sjekke at den andre personen var slik som man trodde at han/hun var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er mulig, sikkert fordi jeg har vært med på det :)

Møtte også en mann gjennom onlinespill, vi pratet mye og jeg ble oppriktig glad i mannen. Han følte det samme for meg.

På den tiden bodde han i Irland pga jobb, så reise frem og tilbake hadde bare blitt dyrt - istedenfor flyttet han hjem til meg på første daten. Han har bodd her siden - 4 år siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det mulig! Du har snakket med ham i seks år, da ville det nesten vært merkeligere om du ikke var glad i ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har skjedd. Han ble også min kjæreste. Vi snakket sammen i mange år. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre! :0)

Da er det bare å håpe at vi får til å møtes en gang. Enten klaffer det, eller ikke. Men om det ikke gjør det, blir det rart i ettertid tror jeg. Han er jo en stor del av livet mitt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...