Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Enten går det bra, eller så går det over."

Skrevet
"Gir du en mann en fisk har han mat for en dag. Lærer du en mann å fiske har han mat resten av livet."

Sannere kan det vel ikke sies :hug:

Evt

Give a man a fish he'll eat it and fall asleep - teach a man to fish he'll endanger entire species :gjeiper:

Jeg liker Mark Twain:

Noen mennesker gir sine bekymringer svømmeundervisning istedet for å drukne dem.

Alltid innrøm en feil åpent. Det vil avvæpne dem som har makt, og gi deg spillerom til å begå flere.

Hold deg vekk fra små mennesker som forsøker å ødelegge dine drømmer og ambisjoner. Små mennekser gjør alltid dette, mens de riktig store får deg til å tro og kjenne at også du kan bli like store som dem.

Et menneske kan ikke ha det bra uten sitt eget samtykke

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Sankt Augustin:

"Gi meg kyskhet, men ikke ennå!"

Skrevet
Evt

Give a man a fish he'll eat it and fall asleep - teach a man to fish he'll endanger entire species :gjeiper:

Jeg liker Mark Twain:

Noen mennesker gir sine bekymringer svømmeundervisning istedet for å drukne dem.

Alltid innrøm en feil åpent. Det vil avvæpne dem som har makt, og gi deg spillerom til å begå flere.

Hold deg vekk fra små mennesker som forsøker å ødelegge dine drømmer og ambisjoner. Små mennekser gjør alltid dette, mens de riktig store får deg til å tro og kjenne at også du kan bli like store som dem.

Et menneske kan ikke ha det bra uten sitt eget samtykke

der var mye bra jeg ikke har hørt før! Alle de nevnt etter Mark Twain, er de hans verk? Den men svømmeundervisningen... :fnise: men i overført betydning er den virkelig noe å tenke på.

Skrevet
der var mye bra jeg ikke har hørt før! Alle de nevnt etter Mark Twain, er de hans verk? Den men svømmeundervisningen... :fnise: men i overført betydning er den virkelig noe å tenke på.

Alt er Mark Twain, ja. Han Sa /skrev mye klokt :)

Skrevet

"Alle kan ta feil" sa pinnsvinet og krabbet ned fra hårbørsten.

Skrevet

Rust deg med ømhet og forståelse for alle mennesker omkring deg, og la aldri mer noen bli stående i kulden!

• 1 måned senere...
Skrevet

"Vennskap er som

en kopp sjokolade!

-den gjør det varm - tvers igjennom"

:klemmer:

• 4 uker senere...
Skrevet

Sinne gjør deg mindre, men tilgivelse tvinger deg til å vokse deg større enn du var.

• 4 uker senere...
Skrevet

Ja er ja.

Nei er nei.

"Karry"

Skrevet

"Never regret something that made you smile"

"Life is what happends while you´re busy making other plans"

"Speak when you´re angry, and you´ll make the best speach you´ll ever regret"

"Never let the fear of striking out, keep you from playing the game"

"If you can dream it, you can do it"

Og til dere som snakka om Mark Twain, jeg digger dette sitatet fra han: "In 20 years, you're more likely to regret the things you didn't do, than the things you did."

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...