Gå til innhold

Finnes det noen der ute som bruker butikkshampo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar overskriften tale for seg. Noen som bruker butikkshampo og er fornøyd? Føler at alle de siste årene har boikottet butikkshampoene og kun nå bruker frisørshampo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, klart det. Men jeg har langt hår, så jeg er mer kresen på balsam og hårkur.

Skrevet

Jeg bruker butikkshampoo, og må si meg fornøyd. Men det kommer jo ann på hvilke typer du bruker. Jeg bruker L'oreal eller Just Glow.

Ellers bruker jeg som balsam Boost Shine Professional.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Bruker butikkshampo og balsam (herbal ess.). Har aldri kjøpt frisørshampo eller balsam i heile mitt liv. Men eg merker eg bør begynne med hårkurer :sjenert:

Gjest Raptuza
Skrevet

Hodebunnen min taklar ikkje dei sterke såpene som er i butikksjampo...men ein eg har brukt litt innimellom for nokre år sidan var den balsam og sjampo i ett frå L'Oreal. Den var ikkje så verst.

Skrevet

Ja, jeg bruker butikksjampo/balsam. Kjøper fra frisør innimellom, men syntes hver gang at det var et dumt kjøp, for jeg merker absolutt ingen forskjell :)

Skrevet

Jeg bruker Define. Jeg synes det merket er veldig bra for mitt hår :)

Skrevet

Før jeg begynte å bruke frisørshampo brukte jeg herbal ess.og syns den var bra nok da. Når jeg imidlertid prøver butikkshampo igjen nå etter noen år med frisørshampo så er det katastrofe for håret mitt!

Skrevet

Her i huset bruker vi kun butikkshampo, gjerne billigste sort som extra.

Skrevet
Før jeg begynte å bruke frisørshampo brukte jeg herbal ess.og syns den var bra nok da. Når jeg imidlertid prøver butikkshampo igjen nå etter noen år med frisørshampo så er det katastrofe for håret mitt!

samme her

Skrevet

Ja, jeg bruker L'oreal for farget hår, og er rimelig fornøyd. Eneste jeg har å klage på er at jeg må bruke så utrolig mye balsam for at det skal "funke".

Skrevet
Lar overskriften tale for seg. Noen som bruker butikkshampo og er fornøyd? Føler at alle de siste årene har boikottet butikkshampoene og kun nå bruker frisørshampo.

desverre så er det ikke det. jeg har et hår som er tørt naturlig. det er veldig tykt under ( akkurat som det er kreppet, sauehår...men bare ikke sånn synlig) mens normalt tjukt hår på toppen.

hvis jeg ikke bruker en veldig god sjampo, balsam eller hårkur ser håret ut som et dårlig afro hår :fnise:

i tilegg så er hodebunnen min svært sensitiv på vinteren og må bruke spesial sjampo for sensitiv hodebunn. irritrende. for haddde spart mye penger på vanlig sjampo og balsam fra butikken :sukk:

Skrevet

Brukte butikk shampo til jeg hadde råd til frisør shampo:D

men det er litt hardt og dra korte når det er shampo og balsam for nesten 600 kr :S . hurra:p

prøvde butikk shampo for 1 år siden og jeg holdte på bli gal av kløe:S .

Gjest Tigress
Skrevet

Brukar sjampo og balsam frå Body Shop og er nøgd med det. I mitt høve trur eg det er viktigare at eg ikkje vaskar håret så ofte som kva type sjampo eg brukar.

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg har prøvd det meste av både frisør- og butikkshampoer, og jeg synes faktisk Elvital er like bra som frisørshampoene.

Skrevet
Ja, jeg bruker butikksjampo/balsam. Kjøper fra frisør innimellom, men syntes hver gang at det var et dumt kjøp, for jeg merker absolutt ingen forskjell :)

Samme her.

Skrevet

Man kan jo uten tvil føle at en butikksjampo er god, få mykt og glansfullt hår osv, men det er vel heller i lengden at frisørsjampo er det beste fordi butikksjampo sliter på det sakte men sikkert.

Men man får jo frisørsjampoer til rundt hundrelappen på strawberrynet, feelunique osv, i tillegg til at de er såpass drøye at de varer i en evighet i forhold til butikksjampoer. Så det er faktisk ikke dyrere! :)

Skrevet

Jeg hadde en periode med kun dyre frisørprodukter. Nå bruker jeg en rimelig butikkshampoo for sensitiv hodebunn og er fornøyd med det. Siden jeg ikke har følt på noen forskjell orker jeg ikke kjøpe dyre prodkuter til håret, og bruker heller pengene på ansiktskremer :)

Skrevet

Av butikkshampoene ville jeg anbefalt Define. Men ellers bruker jeg personlig, Dumb and blonde. Kjempegod. Også Fudge er god.

Skrevet

Jeg bruker Define Nourishing Silk shampoo og balsam. Frisøren skryter av håret mitt, så jeg tror ikke jeg gidder å skifte med det første. Håret mitt kunne nok vært blankere. Jeg skulle gjerne brukt en frisørshampo som gjorde håret mitt perfekt. Jeg har prøvd utallige, men uten hell. Så nå har jeg egentlig gitt opp, og slått meg til ro med Define sin, som har gitt meg det beste resultatet hittil inkludert frisørshampoene. Jeg brukte en balsam en gang (sebastian et-eller-annet) den var ganske bra. Mulig jeg skulle sett om jeg fant den på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...