Gå til innhold

Pjoning

girly28

Anbefalte innlegg

Hei allesammen! :)

Jeg har begjynnt med noe nytt. Pjoning og gjett om de hva artig:)

De jeg lurer på no er vis noen av dere har oppskrifter som dere vil dele med dåkk er??

Jeg har allrede oppskrift på pjona votter. Men er intressert i oppskrifter på andre ting man kan pjon. ( sokker, luer, m.m.)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i all verden er pjoning?

Og så vil jeg tipse deg om at du må velge nynorsk eller bokmål. Dialekt er ikke tilatt her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jeg har dessverre gitt fra meg oppskriftene mine for jeg fikk det ikke til i det hele tatt! Men jeg kjøpte mine på Husfliden, var ikke så dyre heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er pjoning?

Og så vil jeg tipse deg om at du må velge nynorsk eller bokmål. Dialekt er ikke tilatt her inne. :)

Pjoning er hekkling med tjukkere garn. Man bruk hekklekrok nr 7. Kjempeartig er det.

Du får unnskylde meg for att språket ikke er det beste. Men jeg gjør mitt beste. Jeg er svensk og har bare bott her i 4 år, men man lær så lenge man lever ikke sant? :)

Endret av girly28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjoning er hekkling med tjukkere garn. Man bruk hekklekrok nr 7. Kjempeartig er det.

Du får unnskylde meg for att språket ikke er det beste. Men jeg gjør mitt beste. Jeg er svensk og har bare bott her i 4 år, men man lær så lenge man lever ikke sant? :)

:sjenert: Beklager. Jeg trodde det var en dialekt bare. Norsk er et vanskelig språk å lære har jeg forstått.

Du kan skrive på Svensk her inne, siden det er morsmålet ditt. Det er jo en moderator som gjør det her.

Jeg googlet pjoning, og det kom opp mange blogger. Hvis du skriver til dem har de nok en del oppskrifter til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...