Gå til innhold

Spørsmål om dyreparken/kaptein sabeltann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte oss en tur til Kristiansand i sommer og få med oss kaptein sabeltann og dyreparken.

Vi har aldri vært der tidligere å ser at prisene er relativt høye i hvert fall til dyreparken.

Jeg har noen spm til dere som har vært der:

- Bør man ha to dager i dyreparken eller holder det med en (datteren vår er tre år)

- Når man kjøper billetter til kaptein sabeltann så gjelder dette bare for forestillingen og man har ingen adgang til selve dyreparken tidligere på dagen da? (om jeg forstår det korrekt)

- Finnes det noe overnattingstilbud som ikke er så utrolig dyrt?

Leiligheter, campinghytter e.l. som ligger i nærheten av dyreparken?

Vi kommer til å ha med oss bil uansett, så om det er noe som ligger 20-30 min unna, så er ikke det veldig farlig.

Takker så mye for hjelp her og håper vi får tatt oss en tur, da datteren har blitt Kaptein Sabeltann frelst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Dere rekker ikke over hele dyreparken på en dag i i et noelunde avslappet tempo. Jeg vil anbefale at dere tar to dager, eller velger ut noen ting dere vil prioritere.

Og sabeltannbillettene er kun for forestlillingen.

Man velger selv hvor mye penger man vil bruke i parken. Inngangsprisen er jo ganske stiv, men da er attraksjonene inkludert. Man er jo ikke nødt til å kjøpe alle de overprisede klærene og lekene hvis man fokuserer på aktiviteter istedet.

Og ta med matpakke. Maten er elendig og dyr. Bortsette fra det, så er dyreparken en fornøyelsespark der det er mulig å ha det hyggelig både for små og store :)

Skrevet

Kan bare skrive under på at det er lurt å ta med matpakke.

Har dere anledning, så reis i skuldersesongene. Da er det mye mer fredelig og man kan (i teorien) rekke over det meste i parken selv i et forholdsvis lavt tempo. To dager er nok ideelt.

Jeg ville styrt unna de mest travel ukene i juli. Da er det stappfullt og mye kø. Har et vennepar som til og med klarte å miste barna i trengselen. (Nå er ikke dèt så vanlig da, men det er stort sett kø overalt i fellesferien...)

Skrevet

Vi bodde på duetthybel på studentskibnaden i kristiansand, rimlig og eget kjøkken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...