Jacko Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Dama mi var tynn når vi ble sammen, vi har vært sammen i mange år og nå har hun gått opp 20 kg. Jeg synes hun er rå lekker og blir skikklig yr av å se henne litt god og rund... blir skikklig tent av det..... grynt grynt... dette viirker jo helt dumt. Er jeg unormal????
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg synes det viser veldig godt hvor høyt du elsker henne.. og at vekt ikke har noe å si.. Jeg synes gutter burde være som deg:)
Jacko Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg tror hun liker at jeg synes det er flott med noen ekstra kilo... :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Herregud! Det er jo helt sykt! Tenk å tenne på en kvinne som har ordentlige og myke former... Du må for all del ikke fortelle kameratene dine at du liker at hun har lagt på seg litt. (sarkasme)
Gjest tomtom Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Synes det er litt trist at du tror du er unormal fordi du liker jenter med former. Sier vel litt om samfunnet vi lever i.
Jacko Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 I starten så prøvde jeg å sjule det, var redd for at hun skulle tro jeg var blitt pervo bare fordi jeg liker at en kvinne skal være "frodig". For å si det rett ut har hun fått "hengemage"... Men jeg elsker den magen...Syke meg;)
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Du er nok ikkje sjuk fordi du likar dama di slik som ho er no og Det er heller bare bra at du fremleis tennar på ho, og eg synas det er flott at du seier det. Er alltid koseleg å vite at nokon likar dei som har litt ekstra óg. Og ikkje det at det er noko galt med det! Ei jente med formar synas eg er betre enn ei som lignar på ein planke uansett. Det einaste du er "unormal" i er vel at du tør å seie det. Som gjest tomtom sa, det er trist at du trur du er unormal fordi du likar ei som har formar.
Gjest sukkerlise Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 jeg er frodig og har vært slank før Etter at jeg har blitt frodig så har jeg fått mye mer oppmerksomhet fra menn..Menn liker runde former , det er sikkert og visst
fink Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor er det uansett en uting å være unormal?
Gjest CookieMonster Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 I starten så prøvde jeg å sjule det, var redd for at hun skulle tro jeg var blitt pervo bare fordi jeg liker at en kvinne skal være "frodig". For å si det rett ut har hun fått "hengemage"... Men jeg elsker den magen...Syke meg;) Bra at du tenner på former, men hengemage er vel ikke akkurat så sunt?
Sheherasade Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Flere menn skulle vært som deg, ja! :rødme: Dama di er heldig!
Jacko Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2010 Jeg synes store kvinner skal være stolte av kroppen sin ...
Gjest CookieMonster Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 Jeg synes store kvinner skal være stolte av kroppen sin ... Med stor, mener du da kvinner med former, men som er slanke eller mener du overvektige damer?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #14 Skrevet 28. januar 2010 Med stor, mener du da kvinner med former, men som er slanke eller mener du overvektige damer? Burde ikke ALLE kvinner være stolte av kroppen sin?!
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 Burde ikke ALLE kvinner være stolte av kroppen sin?! Ikke så lenge de er for tykke eller for tynne
Jacko Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. januar 2010 Med stor, mener du da kvinner med former, men som er slanke eller mener du overvektige damer? Jeg mener ikke kvinner som er slanke med former... kall det gjerne overvektig:) Det er selvfølgelig viktig at ikke vekten er helsemessig skadelig. Personlig synes jeg ikke det gjør noe at en kvinne veier mer enn en mann... Hadde kjærsten min slanket seg hadde jeg blitt "fattig"...
Gjest CookieMonster Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 Burde ikke ALLE kvinner være stolte av kroppen sin?! Hvis man har latt seg selv forfalle og er veldig overvektig, så synes jeg ikke det er noe å være stolt av nei... Det er stor forskjell på å være normal/slank med former enn å være en vandrende hjerteinfarkt.
Gjest CookieMonster Skrevet 28. januar 2010 #18 Skrevet 28. januar 2010 Jeg mener ikke kvinner som er slanke med former... kall det gjerne overvektig:) Det er selvfølgelig viktig at ikke vekten er helsemessig skadelig. Personlig synes jeg ikke det gjør noe at en kvinne veier mer enn en mann... Hadde kjærsten min slanket seg hadde jeg blitt "fattig"... Men hvis man er overvektig, så er det uansett en helserisiko, det er aldri sunt å være overvektig, det tror jeg de fleste vet...
Jacko Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #19 Skrevet 28. januar 2010 Burde ikke ALLE kvinner være stolte av kroppen sin?! Jo alle kvinner burde være stolte av kroppen sin! Dessverre så er det ikke altid overvektige kvinner føler det sånn:)
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #20 Skrevet 28. januar 2010 Syntes det ble litt feil og legge inn grynt....grynt.. i innlegget ditt da. Kaller du henne en gris? Hvid hun var slank før og har lagt på seg 20 kilo. Er jo ikke det så sykt mye da. Hun har vel lagt på seg sammen med deg fordi hun trives og slapper av. Ikke tenker på vekten hele tiden. Og at du er fornøyd med henne uansett er jo bra. Er jo et tegn på trivsel, så ikke rart du liker det nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå