NoWorries Skrevet 25. januar 2012 #81 Skrevet 25. januar 2012 Fikk min i posten i går, og merker allerede forskjell etter å ha påført to ganger i ansiktet! Sliter veldig med tørr hud, men jojobaoljen reddet meg der, gitt! Bruker den billigste fra iherb
svetejeee Skrevet 14. mars 2022 #82 Skrevet 14. mars 2022 (endret) Jojobaolje - https://no.iherb.com Min erfaring er at jojobaolje alene er en fantastisk fuktighetskrem, og jeg får ikke kviser om deg er det eneste jeg bruker på huden(ingen sminke/kremer). Nå har jeg begynt med daglig bruk av solkrem og da kommer kvisene, selv om jeg fortsetter med jojobaolje. Endret 10. april 2022 av svetejeee
Roci Skrevet 14. mars 2022 #83 Skrevet 14. mars 2022 svetejeee skrev (1 time siden): Min erfaring er at jojobaolje alene er en fantastisk fuktighetskrem, og jeg får ikke kviser om deg er det eneste jeg bruker på huden(ingen sminke/kremer). Nå har jeg begynt med daglig bruk av solkrem og da kommer kvisene, selv om jeg fortsetter med jojobaolje. Det er i utgangspunket ikke noe som tilsier at kombinasjonen av jojobaolje og solkrem skal gi kviser - kan det være selve solkremen du reagerer på, eller skjer det samme uansett hvilken solkrem du bruker? Husk også at det er viktig å rense huden godt om kvelden for å bli kvitt rester av solkremen, ettersom rester av slikt som solkrem, sminke etc. kan gi urenheter dersom de blir værende på huden over natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå