Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk min i posten i går, og merker allerede forskjell etter å ha påført to ganger i ansiktet! Sliter veldig med tørr hud, men jojobaoljen reddet meg der, gitt! Bruker den billigste fra iherb :)

• 10 år senere...
Skrevet (endret)

Jojobaolje - https://no.iherb.com Min erfaring er at jojobaolje alene er en fantastisk fuktighetskrem, og jeg får ikke kviser om deg er det eneste jeg bruker på huden(ingen sminke/kremer). Nå har jeg begynt med daglig bruk av solkrem og da kommer kvisene, selv om jeg fortsetter med jojobaolje.

Endret av svetejeee
Skrevet
svetejeee skrev (1 time siden):

Min erfaring er at jojobaolje alene er en fantastisk fuktighetskrem, og jeg får ikke kviser om deg er det eneste jeg bruker på huden(ingen sminke/kremer). Nå har jeg begynt med daglig bruk av solkrem og da kommer kvisene, selv om jeg fortsetter med jojobaolje.

Det er i utgangspunket ikke noe som tilsier at kombinasjonen av jojobaolje og solkrem skal gi kviser - kan det være selve solkremen du reagerer på, eller skjer det samme uansett hvilken solkrem du bruker? Husk også at det er viktig å rense huden godt om kvelden for å bli kvitt rester av solkremen, ettersom rester av slikt som solkrem, sminke etc. kan gi urenheter dersom de blir værende på huden over natten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...