Gå til innhold

Jojobaolje!

Charn666

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lang tid bruker den på å trekke seg inn i huden? Har sittet med den snart i 15 min og enda er den ikke helt trukket inn i huden..tror ikke dette er noe jeg skal bruke under sminke iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hvor lang tid bruker den på å trekke seg inn i huden? Har sittet med den snart i 15 min og enda er den ikke helt trukket inn i huden..tror ikke dette er noe jeg skal bruke under sminke iallefall.

Kan godt hende du brukte for mye. Det er ikke mange dråpene du trenger =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare 2 dråper. Sitter du å venter på at det skal trekke inn har du nok tatt litt for mye ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare 2 dråper. Sitter du å venter på at det skal trekke inn har du nok tatt litt for mye ja.

TOOOO dråper?? Haha,tok nesten en spiseskje jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lest noe om å bruke oljen med vann, men bakpå flaska mi står det at en kan blande den inn i kremer, tilsette andre oljer etc. :) Har nettopp begynt med jojobaolje grunnet fet og veldig fuktfattig hud med urenheter. Krysser fingrene for fullklaff! Veldig grei olje da, trekker så pent inn. Deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte Desert Essence fra iHerb.com etter å ha lest denne tråden nå. Gleder meg til å prøve! Høres jo virkelig ut som et mirakel-produkt :lur: Ble jo bare rundt 70 kroner inkludert frakt, og det er ikke galt (hvert fall ikke i forhold til andre ting jeg har prøvd som har failet :fnise:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan oppbevarer dere oljen? Har hørt at den kan harskne fort pga dårlig oppbevaring. Hva er best å bruke på kroppen ved veldig tørr hud, jojoba eller mandelolje. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg fikk jojobaoljen min i dag. Kjempemyk hud fikk jeg. Har bare brukt den på armene da, men venter spent på om den oppfyller de andre kravene også. Hihi, den hadde frosset ute i postkassen (var en eneste klump), men da jeg varmet den opp ble den flytende og fin =)

Men hvordan skal den oppbevares? Blir det for varmt å ha den på badet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk jojobaoljen min i dag. Kjempemyk hud fikk jeg. Har bare brukt den på armene da, men venter spent på om den oppfyller de andre kravene også. Hihi, den hadde frosset ute i postkassen (var en eneste klump), men da jeg varmet den opp ble den flytende og fin =)

Men hvordan skal den oppbevares? Blir det for varmt å ha den på badet?

Baderomshylla, hvis den har dører, er en ypperlig oppbevaringsplass. Den skal oppbevares kjølig og tørt. Skaptemperatur er fint, så om hyllene på badet er varme og fuktige, kan du ha den i kjøkkenskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaldpresset jojobaolje er kaldpresset jojobaolje. Den er sikkert bra.

men hva er forskjellen med kaldpresset og de som ikke er?

virker de mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kaldpressede oljen er den første som utvinnes og er gjerne rikere på næringsstoffer.

Endret av Airi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første som utvinnes? Kaldpresset er vel de som presses av nøttene uten varme, mens ikke kaldpresset blir presset med varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...