Gjest BabyBlue Skrevet 26. januar 2011 #41 Del Skrevet 26. januar 2011 Har lest en plass at den korrekte måten å bruke jojobaolje på er sammen med vann. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #42 Del Skrevet 26. januar 2011 Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #43 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvor lang tid bruker den på å trekke seg inn i huden? Har sittet med den snart i 15 min og enda er den ikke helt trukket inn i huden..tror ikke dette er noe jeg skal bruke under sminke iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 26. januar 2011 #44 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvor lang tid bruker den på å trekke seg inn i huden? Har sittet med den snart i 15 min og enda er den ikke helt trukket inn i huden..tror ikke dette er noe jeg skal bruke under sminke iallefall. Kan godt hende du brukte for mye. Det er ikke mange dråpene du trenger =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #45 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg bruker bare 2 dråper. Sitter du å venter på at det skal trekke inn har du nok tatt litt for mye ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #46 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg bruker bare 2 dråper. Sitter du å venter på at det skal trekke inn har du nok tatt litt for mye ja. TOOOO dråper?? Haha,tok nesten en spiseskje jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 26. januar 2011 #47 Del Skrevet 26. januar 2011 TOOOO dråper?? Haha,tok nesten en spiseskje jeg.. Det er nok til hele kroppen Smør det utover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 26. januar 2011 #48 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke lest noe om å bruke oljen med vann, men bakpå flaska mi står det at en kan blande den inn i kremer, tilsette andre oljer etc. Har nettopp begynt med jojobaolje grunnet fet og veldig fuktfattig hud med urenheter. Krysser fingrene for fullklaff! Veldig grei olje da, trekker så pent inn. Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 26. januar 2011 #49 Del Skrevet 26. januar 2011 Bestilte Desert Essence fra iHerb.com etter å ha lest denne tråden nå. Gleder meg til å prøve! Høres jo virkelig ut som et mirakel-produkt Ble jo bare rundt 70 kroner inkludert frakt, og det er ikke galt (hvert fall ikke i forhold til andre ting jeg har prøvd som har failet )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #50 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan oppbevarer dere oljen? Har hørt at den kan harskne fort pga dårlig oppbevaring. Hva er best å bruke på kroppen ved veldig tørr hud, jojoba eller mandelolje. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille1991 Skrevet 27. januar 2011 #51 Del Skrevet 27. januar 2011 kan man få kjøpt jojobaolje i butikker som er kaldpresset i norge? hvor i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #52 Del Skrevet 27. januar 2011 Makan til latswkap! Det står på side 1 i denne tråden... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 27. januar 2011 #53 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg fikk jojobaoljen min i dag. Kjempemyk hud fikk jeg. Har bare brukt den på armene da, men venter spent på om den oppfyller de andre kravene også. Hihi, den hadde frosset ute i postkassen (var en eneste klump), men da jeg varmet den opp ble den flytende og fin =) Men hvordan skal den oppbevares? Blir det for varmt å ha den på badet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 27. januar 2011 #54 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg fikk jojobaoljen min i dag. Kjempemyk hud fikk jeg. Har bare brukt den på armene da, men venter spent på om den oppfyller de andre kravene også. Hihi, den hadde frosset ute i postkassen (var en eneste klump), men da jeg varmet den opp ble den flytende og fin =) Men hvordan skal den oppbevares? Blir det for varmt å ha den på badet? Baderomshylla, hvis den har dører, er en ypperlig oppbevaringsplass. Den skal oppbevares kjølig og tørt. Skaptemperatur er fint, så om hyllene på badet er varme og fuktige, kan du ha den i kjøkkenskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunburn Skrevet 27. januar 2011 #55 Del Skrevet 27. januar 2011 noen som har testet oljen fra charlottes urtekosmetikk? http://www.urtekosmetikk.no/ hun virker jo seriøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #56 Del Skrevet 27. januar 2011 Ja, det lurer jeg også på. (og andre produkter fra den siden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 27. januar 2011 #57 Del Skrevet 27. januar 2011 Kaldpresset jojobaolje er kaldpresset jojobaolje. Den er sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille1991 Skrevet 27. januar 2011 #58 Del Skrevet 27. januar 2011 Kaldpresset jojobaolje er kaldpresset jojobaolje. Den er sikkert bra. men hva er forskjellen med kaldpresset og de som ikke er? virker de mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 27. januar 2011 #59 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Den kaldpressede oljen er den første som utvinnes og er gjerne rikere på næringsstoffer. Endret 27. januar 2011 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #60 Del Skrevet 27. januar 2011 Den første som utvinnes? Kaldpresset er vel de som presses av nøttene uten varme, mens ikke kaldpresset blir presset med varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå