Charn666 Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 L'oreal sin exfotonic gir myk hud. Men jeg tåler den ikke. Jeg får STORE VONDE kviser av den på hele kroppen. Har hørrt Dead Sea Spa Magic skal være bra..Er den det? Skal man bruke hamp vott også? Er ikke det litt skadelig for huden i lengden? Kan noen anbefale noen til meg??
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 L'oreal sin exfotonic gir myk hud. Men jeg tåler den ikke. Jeg får STORE VONDE kviser av den på hele kroppen. Har hørrt Dead Sea Spa Magic skal være bra..Er den det? Skal man bruke hamp vott også? Er ikke det litt skadelig for huden i lengden? Kan noen anbefale noen til meg?? Md formulations sin scrub!!! eller matis sin
Aryia Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har bare prøvd Body Shop shea scrub, eller noe sånt, og har ikke noe negativt å komme med om den. Den luker veldig godt og huden blir kjempemyk etterpå Skal prøve MD sin etter hvert... Skrubb er vel noe som ikke bør brukes for ofte, to ganger i uka kanskje? Hampvott gjør samme nytten, tror jeg?, så jeg bruker ikke de sammen.
Gjest Sandbekken Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 prøv en kjemisk skrubb! mye bedre enn mekanisk (med korn elle hampvott) når du skrubber mekanisk kan du irritere kviser mer enn nødvendig, du har også større sjangs for å overføre og trykke bakterier ned i porene.
lillelilje Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Jeg anbefaler deg Kanebo sin. Den består ikke av store harde korn, men er et silkepudder som du blander med bare en eller to dråper vann. Da får du et slags skum som er eksfolierende i seg selv. Og i og med at den ikke består av korn vil den ikke skrape og irritere huden på samme måte som en med korn vil gjøre. Den er også veldig drøy, og kan brukes 1-3 dager i uken. Om du vil lese litt om den har jeg skrevet en review på bloggen min. her er link---> www.sminkeblogg.com
Lykkelitenen Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Jeg er veldig fornøyd med Lush sine bodybutter. Disse gir en mild skrubbeffekt, samtidig som de gode oljene og fettstoffene gir fukt til huden. Disse kan man påføre og få den kraften i exfoileringen som man selv ønsker, ettersom det er faste stykker som gnis over kroppen. Jo hardere man gnir, jo mer sxfoilerende blir det
Gjest Gudinna Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Jeg anbefaler rett og slett hampvott! Jeg reagerer på veldig mange skrubber selv, men hvis du tar litt vann på hampvotten og skrubber hele kroppen forsiktig før du går inn i dusjen funker den helt fantastisk, og jeg har også veldig sensitiv hud. Da slipper du å påføre masse kjemikalier på huden din som den tydeligvis ikke tåler.. Et annet alternativ hvis du vil bruke produkter, er MD formulations face and body scrub! Den inneholder en spesiell syre som motvirker kviser! Jeg kjenner ingen som ikke er fornøyd med den, søk på google så ser du Den er litt dyr i butikk, men over nettet er den billigere og den er veldig drøy også
Vill&Vakker Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Peeling fra Guinot, det er en kjemisk peeling og du finner ikke mildere peeling. Den er så mild at den kan brukes på munn/øyeområdet, og den gir huden fin glød. Anbefalses på det sterkeste
Vill&Vakker Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Peeling fra Guinot, det er en kjemisk peeling og du finner ikke mildere peeling. Den er så mild at den kan brukes på munn/øyeområdet, og den gir huden fin glød. Anbefalses på det sterkeste Dette er en peeling til ansiktet.. det var kanskje en peeling til kroppen du var ute etter?
Perledrøm Skrevet 29. januar 2010 #10 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er foreløpig veldig fornøyd med Thalgo sin Body Scrub Her er den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå