Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #1 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg leste et sted at kun 1 til 2 prosent (!) av alle kvinner hadde en kropp som oppfylte kravene til en modellkropp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 27. januar 2010 #2 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvis du bare synes at modellkroppene er attraktive så er vi vel uattraktive, da. Jeg har ikke som mål å se ut som en modell. da får heller folk synes jeg er uattraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 27. januar 2010 #3 Del Skrevet 27. januar 2010 med andre ord, alle kvinner som ikke er 180 høye og veier rundt 45 kilo er uattraktive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 27. januar 2010 #4 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg leste et sted at kun 1 til 2 prosent (!) av alle kvinner hadde en kropp som oppfylte kravene til en modellkropp... Ja, ikke så rart det. Det er vel ikke helt naturlig, eller biologisk fornuftig å gå rundt som en vandrende ribbevegg. Ikke ser det pent ut heller. (Nå tenker jeg på catwalk modellene, h&m modellene ser jo betraktelig mye sunnere ut.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 27. januar 2010 #5 Del Skrevet 27. januar 2010 til tittelen; ja, men det har ingenting med utseendet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 29. januar 2010 #6 Del Skrevet 29. januar 2010 til tittelen; ja, men det har ingenting med utseendet å gjøre. Da har vi iallefall èn ting til felles med alle menn da. Vi er uattraktive på det indre plan. Mens menn er uattraktive både på det indre og ytre plan O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #7 Del Skrevet 30. januar 2010 Da har vi iallefall èn ting til felles med alle menn da. Vi er uattraktive på det indre plan. Mens menn er uattraktive både på det indre og ytre plan O_o Lesbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. januar 2010 #8 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg leste et sted at kun 1 til 2 prosent (!) av alle kvinner hadde en kropp som oppfylte kravene til en modellkropp... Catwalk-modeller? He he. Da er jeg glammen glad for at prosenten er såpass lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. januar 2010 #9 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg leste et sted at kun 1 til 2 prosent (!) av alle kvinner hadde en kropp som oppfylte kravene til en modellkropp... Catwalk-modeller? He he. Da er jeg jammen glad for at prosenten er såpass lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 30. januar 2010 #10 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja. Det finnes 98% inattraktive kvinner. Det kommer av at de 98% inattraktive mennene skal kunne finne seg en partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå