Gjest TS Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Har lagt merke til at Rema selger Pilates-sett med matte, ball, strikk og instruksjonsvideo. Er visst noen Pilates-damer fra utlandet som instruerer, men Kari Jaqueson kommenterer/ har voice-over. Har noen kjøpt dette, er det verdt pengene?
AngelFare Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 hva er prisen? jeg har den ikke, men jeg tenker at om Kari Jaqueson er kommentator på denne, så bør den vel funke...
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Har lagt merke til at Rema selger Pilates-sett med matte, ball, strikk og instruksjonsvideo. Er visst noen Pilates-damer fra utlandet som instruerer, men Kari Jaqueson kommenterer/ har voice-over. Har noen kjøpt dette, er det verdt pengene? Den er verd pengene vist du ikke har gjort pilates før. Jeg kjøpte den pga at jeg var nysgjerri på pilates å jeg gir den tommelen opp. Men det var ikke med ball, det var bare matte, trenings-strikk, film, en bok og musikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå