Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere!

Mannen skal på ikea til uka, og handle noen hyller som vi trenger til et kontor.

Har dere ellers noen smarte tips og gode kjøp som man bare må ha?

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en titt på ikea.no, og se dere ut noe der. Kan være lurt, siden man ofte ikke "ser alt" i jungelen av møbler og stæsj når man først er på Ikea.

Skrevet

Som sagt er det oversikt over produktene på ikea.no,

men noen ting jeg et glad for at jeg har kjøpt selv er:

SPONTAN svart magnettavle til kontoret/kjøkkenet istedetfor de gamle korktavlene mange pleide å ha før,- heng opp viktige beskjeder, timeplaner, bilder ++

JÄLL skittentøyskurv, 39,- kr. Har et 3 stk., 1 til tomflasker og de andre to til extra-kurver på vaskerommet, kan legges ihop.

GRUNDTAL, knaggrekke som henges over en dør - 59,- kr. kan flyttes, har 3 stk.- på baddøra,soveromssdøra og vaskeromsdøra!

BUMERANG 8-pk. kleshengere, 39,- kr. I tillegg til å bruke dem i skap/garderobe, har jeg flere ekstra på vaskerommet når jeg skal tørke store jakker/gensere ++

Det finnes enormt mange smarte ting/løsninger, det spørs jo hva du trenger evt!

Skrevet

Stor plastikkplate som beskytter gulvet under kontorstolen?

Skrevet

Takk for svar!

jeg likte veldig godt forslaget med skittentøyrkurv til tomflasker!!

Har ingen steder og legge dem, da må jeg ut i en bod,er jo greit å slippe det hver gang!

Skrevet

Bare pass på når dere kjøper bokhyller: Ikea-hyllene mine har en tendens til å bue veldig i hyllene med en gang de får ekte bøker på seg! Dette gjelder for eksempel BILLY, som de fleste jo har eid en gang i mellom. Hold dere til heltre-hyllene.

Skrevet

åååh =( det er jo kjipt da. for de er jo så billige!

menne hva er prisforskjellene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...