Gå til innhold

Utvist fra badehall

Fremhevede innlegg

Skrevet
Læreren vi hadde i svømming, så lignende slik ut .

Tviler på at en i slik fysisk form er noe flinkere å redde folk fra å drukne i svømmebassenget, avhengig av hva slags badetøy han går i.

De er mer i 'sprade' kategorien enn fitness kategorien. Med mindre de nettopp har bestemt seg for å begynne å trene da, og kjører på med 'riktig' svømmetøy fra dag 1.

Tja, selv om man er overvektig, kan man være i grei fysisk form likevel. Så du skal ikke se bort ifra det. Livreddere trenger ikke se ut som de i Baywatch for å kunne redde deg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ikke, men hadde ikke gjort meg noe om de faktisk gjorde det ;)

Skrevet
kanskje ikke, men hadde ikke gjort meg noe om de faktisk gjorde det ;)

:fnise:

Skrevet

Hadde David Hasselhoff hoppet uti sjøen for å redde meg hadde jeg svømt. UTOVER.

Skrevet
Hadde David Hasselhoff hoppet uti sjøen for å redde meg hadde jeg svømt. UTOVER.

Da hadde han svømt...ETTER deg. :lur:

Gjest Bianca26
Skrevet
Og da må andre få lov til å være politisk korrekt.

Ikke hvis man gjør det bare for å irritere.

Gjest Transemann 35
Skrevet

Les første innlegg og se hva diskusjon egentlig skal gå ut på.

Skrevet
Etter min mening burde menn med speedo utkastes, for det fins ikke mer ekkelt enn en mann i speedo

Så mennesker skal kastes ut fordi du syns de er ekle? Utrolig hvordan vi menn skal måtte inrette oss dere hele tiden. Det er ikke lenger lov til å bruke sweatshirt på gymmen der jeg er medlem nå lenger, etter at vi fikk flere kvinnelige medlemer. PÅ arbeidsplassen min er det snusforbud på gruppemøter etter at vi fikk kvinnelig sjef. "Æææææaaeesjj, forby det" er typisk kvinneholdning. Hvilke andre medlemmer av vårt samfunn er det som bruker å ha den holdninger? Jo, unger....At dere ikke skjemmes av deres umodenhet, kvinner, er meg ei gåte. Jeg syns det er ekkelt med flatbrystede eller feite/lubbene kvinner i bikini jeg også, ser du meg skrike om at de skal ha seg vekk fra svømmehalene? Får du se å vokse opp

Skrevet
Ikke hvis man gjør det bare for å irritere.

OBS! OBS! folkens. ikke si imot Binanca! Prinsessen blir irritert!

Gjest Bianca26
Skrevet
OBS! OBS! folkens. ikke si imot Binanca! Prinsessen blir irritert!

"Himle med øynene"

Gjest Bianca26
Skrevet
Så mennesker skal kastes ut fordi du syns de er ekle? Utrolig hvordan vi menn skal måtte inrette oss dere hele tiden. Det er ikke lenger lov til å bruke sweatshirt på gymmen der jeg er medlem nå lenger, etter at vi fikk flere kvinnelige medlemer. PÅ arbeidsplassen min er det snusforbud på gruppemøter etter at vi fikk kvinnelig sjef. "Æææææaaeesjj, forby det" er typisk kvinneholdning. Hvilke andre medlemmer av vårt samfunn er det som bruker å ha den holdninger? Jo, unger....At dere ikke skjemmes av deres umodenhet, kvinner, er meg ei gåte. Jeg syns det er ekkelt med flatbrystede eller feite/lubbene kvinner i bikini jeg også, ser du meg skrike om at de skal ha seg vekk fra svømmehalene? Får du se å vokse opp

Det er jo ikke vanskelig å finne et svømmeplagg som ser litt mer anstendig ut. Man trenger jo ikke kle seg styggest mulig. Hva er poenget med det?

Skrevet
Beklager at jeg som i midten av 20 årene ikke finner sekstiåringer fysisk tiltrekkende da. Jeg syns det er kvalmt om så gamle menn prøver å vise seg frem for jenter som er unge nok til å være barna eller barnebarna deres.

Synes du det bare skal være mennesker du finner fysisk tiltrekkenede som skal ha lov til å bade i offentlige badebasseng? Mener du at alle menn egentlig er der for å vise seg frem for unge jenter?

Gjest Bianca26
Skrevet
Synes du det bare skal være mennesker du finner fysisk tiltrekkenede som skal ha lov til å bade i offentlige badebasseng? Mener du at alle menn egentlig er der for å vise seg frem for unge jenter?

Nei. jeg syns folk skal kle seg sømmelig i bassenget så godt det lar seg gjøre. Og det sier seg selv at man må ha på seg svømmetøy i sin størrelse. En alt for liten speedo er ikke anstendig.

Skrevet

Når mennene ved sin opptreden forårsaker vemmelse og kvalme hos kvinnene, bør de ikke få anledning til å bade annet enn samtidig med andre gamle griser.

Skrevet (endret)

Jeg reagerer veldig mye oftere på kvalme mot kvinner enn menn, kan jeg be dem om å gå?

Endret av Eplefe
Skrevet
Når mennene ved sin opptreden forårsaker vemmelse og kvalme hos kvinnene, bør de ikke få anledning til å bade annet enn samtidig med andre gamle griser.

Opptreden er ting. Kropp er noe helt annet.

Jeg leste et sted at 25% av befolkningen hadde et så dårlig forhold til kroppen sin at de aldri gikk på stranda. Jeg tipper at de heller ikke går i svømmebasseng. Er det et ønske om å øke denne prosenten? Kanskje vi skal forby eldre over 50år, folk med BMI over 30, folk som ikke er trente og kvinner med for store eller for små bryster sine noen reagerer negativt på de?

Skrevet
Opptreden er ting. Kropp er noe helt annet.

Jeg leste et sted at 25% av befolkningen hadde et så dårlig forhold til kroppen sin at de aldri gikk på stranda. Jeg tipper at de heller ikke går i svømmebasseng. Er det et ønske om å øke denne prosenten? Kanskje vi skal forby eldre over 50år, folk med BMI over 30, folk som ikke er trente og kvinner med for store eller for små bryster sine noen reagerer negativt på de?

Eldre og overvektige må gjerne få bade, men kun sammen med andre i samme båt, og ikke sammen med yngre som vemmes, og som samtidig risikerer å bli beglodd av de gamle grisene.

Skrevet
Eldre og overvektige må gjerne få bade, men kun sammen med andre i samme båt, og ikke sammen med yngre som vemmes, og som samtidig risikerer å bli beglodd av de gamle grisene.

Nei, huff og uff.

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg blir så irritert. Jeg sier at folk kan bade så lenge de kler seg anstendig, revnende likegyldig hvordan de ser ut. jeg sier ikke at lite attraktive menn ikke skal få lov å svømme i svømmehallen, jeg sier bare at de må kle seg sømmelig. Dette gjelder også mer attraktive menn.

Og speedo er ikke anstendig, på samme måte som stringbikini hos jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...