Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #61 Skrevet 30. januar 2010 Ingen av dem hadde jo tenkt seg ut i vannet uansett. Kanskje ikke, iallefall ikke før han måtte hoppe uti for å redde en av dere. Litt enklere å få til det med badebukse.
Harlekin Skrevet 30. januar 2010 #62 Skrevet 30. januar 2010 nei dessverre så kan man ikke kaste de ut Du må nok bare lide i stillhet, eller prøve å se humoristisk på det
Gjest Bianca26 Skrevet 30. januar 2010 #63 Skrevet 30. januar 2010 Du må nok bare lide i stillhet, eller prøve å se humoristisk på det Jajaja du har vel rett. Det er egentlig mest komisk
Apollon Skrevet 31. januar 2010 #64 Skrevet 31. januar 2010 Jajaja du har vel rett. Det er egentlig mest komisk Men hvordan er du kledd i svømmehallen selv, da? Er du slank og pen med sprettrumpe og faste bryster? Hvis ja er det jo utrolig patetisk å sprade slik rundt og tro at du er sexy. Hvis nei, er det jo utrolig patetisk å rusle rundt i slikt antrekk og tro at du er sexy. Catch22? Løsninger er nok å stenge svømmehallene! Og der er vi jo forspvidt på god vei :-)
Gjest Bianca26 Skrevet 31. januar 2010 #65 Skrevet 31. januar 2010 Men hvordan er du kledd i svømmehallen selv, da? Er du slank og pen med sprettrumpe og faste bryster? Hvis ja er det jo utrolig patetisk å sprade slik rundt og tro at du er sexy. Hvis nei, er det jo utrolig patetisk å rusle rundt i slikt antrekk og tro at du er sexy. Catch22? Løsninger er nok å stenge svømmehallene! Og der er vi jo forspvidt på god vei :-) 1. Ja faktisk. Går i bikini eller badedrakt. Bruker aldri stringbikini forøvrig siden jeg synes det er stygt. 2: Jeg sprader ikke. jeg går i svømmehallen for å svømme
Gjest Alhelí Skrevet 31. januar 2010 #66 Skrevet 31. januar 2010 Jeg brukte ikke ordene avdanka skallet gubbe bare så du vet det. Nei, det var det en anonym gjest som gjorde. Du skrev bare: Ja det har jeg også traumatiske minner om. Vår svømmelærer var ikke feit, men gammel var han og, ææææææææsjjj overflatiske? Vi vil helst ikke se overflaten på en seksti år gammel feit mann Det er litt i samme gata. Håper du finner ungdomskilden.
Gjest Bianca26 Skrevet 31. januar 2010 #67 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Nei, det var det en anonym gjest som gjorde. Du skrev bare: Det er litt i samme gata. Håper du finner ungdomskilden. Beklager at jeg som i midten av 20 årene ikke finner sekstiåringer fysisk tiltrekkende da. Jeg syns det er kvalmt om så gamle menn prøver å vise seg frem for jenter som er unge nok til å være barna eller barnebarna deres. Endret 31. januar 2010 av Bianca26
Gjest Vilma Skrevet 31. januar 2010 #68 Skrevet 31. januar 2010 Beklager at jeg som i midten av 20 årene ikke finner sekstiåringer fysisk tiltrekkende da Det du burde beklage er at du har så lite respekt for andre mennesker.
Gjest Bianca26 Skrevet 31. januar 2010 #69 Skrevet 31. januar 2010 Det du burde beklage er at du har så lite respekt for andre mennesker. Slutt å være så politisk korrekt. Du hadde ikke syntes det var nope fint du heller. Og jeg har respekt for andre mennesker. Det er de som viser seg i en alt for liten speedo som ikke viser seg respektfullt i svømmehallen.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #70 Skrevet 31. januar 2010 1. Ja faktisk. Går i bikini eller badedrakt. Bruker aldri stringbikini forøvrig siden jeg synes det er stygt. 2: Jeg sprader ikke. jeg går i svømmehallen for å svømme Og det gjør nok de fleste andre også.
Harlekin Skrevet 31. januar 2010 #71 Skrevet 31. januar 2010 Og det gjør nok de fleste andre også. Selv disse 60-åringene i speedo.
cilja Skrevet 31. januar 2010 #72 Skrevet 31. januar 2010 INGEN menn kler speedo uansett Det er din mening da... Jeg vet om noen som er veldig hot i Speedos. :rødme: Utover det, så synes jeg det er meningsløst å henge seg opp i hva andre har på seg. Alle har forskjellig smak.
Gjest Vilma Skrevet 31. januar 2010 #73 Skrevet 31. januar 2010 Slutt å være så politisk korrekt. Du hadde ikke syntes det var nope fint du heller. Og jeg har respekt for andre mennesker. Det er de som viser seg i en alt for liten speedo som ikke viser seg respektfullt i svømmehallen. Kjæe deg, jeg ville ikke lagt merke til 60 åringen i speedo engang. Så lite bryr det meg. Du får ha meningene dine for deg selv, de blir ikke mer korrekte av at du prøver å presse de på andre.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #74 Skrevet 31. januar 2010 Slutt å være så politisk korrekt. Du hadde ikke syntes det var nope fint du heller. Og jeg har respekt for andre mennesker. Det er de som viser seg i en alt for liten speedo som ikke viser seg respektfullt i svømmehallen. Slutt å vær så bombastsisk, det er ikke spesielt fantastisk.
Gjest Bianca26 Skrevet 31. januar 2010 #75 Skrevet 31. januar 2010 Slutt å vær så bombastsisk, det er ikke spesielt fantastisk. Bombastsisk? Det heter vel Bombastisk. Og jeg skjønner ikke hvorfor du sier at jeg ikke har respekt for andre menneskar bare fordi jeg skriver dette i et forum, og attpåtil anonymt. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg går bort til menn i speedo og sier til de at jeg syns det er ekkelt eller snakker respektløst til dem. jeg må jo få lov å synes det er ekkelt så lenge jeg ikke sier noe direkte til de. Man har lov å mene hva man vil.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #76 Skrevet 31. januar 2010 Bombastsisk? Det heter vel Bombastisk. Og jeg skjønner ikke hvorfor du sier at jeg ikke har respekt for andre menneskar bare fordi jeg skriver dette i et forum, og attpåtil anonymt. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg går bort til menn i speedo og sier til de at jeg syns det er ekkelt eller snakker respektløst til dem. jeg må jo få lov å synes det er ekkelt så lenge jeg ikke sier noe direkte til de. Man har lov å mene hva man vil. Selvfølgelig har du lov til å mene hva du vil. Og da må også andre få lov til å mene hva de vil som de holdningene du presenterer her. Ingen forventer at du som 25-åring skal tenne på en "gubbe" på 50 - 60 år, det er ikke dét dette handler om. Det handler om at du oppviser avsky for mennesker som ikke lenger er ungdommer, for mennesker som er "ekle, gamle og feite", mennesker du sier "æsj" om. Ja, det blir litt "æsj" dersom en lettkledt 60-åring åpenbart legger an på jenter i tjueårene, men det var vel heller ikke temaet her.
Gjest Bianca26 Skrevet 31. januar 2010 #77 Skrevet 31. januar 2010 Selvfølgelig har du lov til å mene hva du vil. Og da må også andre få lov til å mene hva de vil som de holdningene du presenterer her. Ingen forventer at du som 25-åring skal tenne på en "gubbe" på 50 - 60 år, det er ikke dét dette handler om. Det handler om at du oppviser avsky for mennesker som ikke lenger er ungdommer, for mennesker som er "ekle, gamle og feite", mennesker du sier "æsj" om. Ja, det blir litt "æsj" dersom en lettkledt 60-åring åpenbart legger an på jenter i tjueårene, men det var vel heller ikke temaet her. Hva så om jeg sier æsj så lenge jeg sier det anonymt på et forum? Og han læreren jeg snakket om. Da var jeg 13, 14 år. Jeg fortalte hvordan jeg husker det var. Og da syntes jeg det var innmari ekkelt.
ihearttom Skrevet 31. januar 2010 #78 Skrevet 31. januar 2010 Læreren vi hadde i svømming, så lignende slik ut . Tviler på at en i slik fysisk form er noe flinkere å redde folk fra å drukne i svømmebassenget, avhengig av hva slags badetøy han går i. De er mer i 'sprade' kategorien enn fitness kategorien. Med mindre de nettopp har bestemt seg for å begynne å trene da, og kjører på med 'riktig' svømmetøy fra dag 1.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #79 Skrevet 31. januar 2010 Bombastsisk? Det heter vel Bombastisk. Og jeg skjønner ikke hvorfor du sier at jeg ikke har respekt for andre menneskar bare fordi jeg skriver dette i et forum, og attpåtil anonymt. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg går bort til menn i speedo og sier til de at jeg syns det er ekkelt eller snakker respektløst til dem. jeg må jo få lov å synes det er ekkelt så lenge jeg ikke sier noe direkte til de. Man har lov å mene hva man vil. Det var en skrivefæil, og mer ment humoristisk. Og jeg skjønner ikke hvorfor du sier at jeg ikke har respekt for andre menneskar bare fordi jeg skriver dette i et forum Det har jeg aldri sagt.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #80 Skrevet 31. januar 2010 jeg må jo få lov å synes det er ekkelt så lenge jeg ikke sier noe direkte til de. Man har lov å mene hva man vil. Og da må andre få lov til å være politisk korrekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå