Gjest Alhelí Skrevet 29. januar 2010 #41 Skrevet 29. januar 2010 (endret) nei jeg snakker om plagg jeg. ikke utseende på personer som går i svømmehaller. Det er barn i svømmehaller og en speedo er bare litt for avslørende Du snakker jo ikke om plagg. Du snakker om den som har på seg plagget, ergo utseendet. Jmfr. det du skrev om den ekle svømmelæreren din. For å friske opp hukommelsen: Du skrev ÆSJ, ikke fordi han var feit, men fordi han var gammel. Når noen får seg til å skrive "feit, avdanka skallet gubbe på 60 år som sikkert har liten pikk! Noe slikt vil jeg ikke se i annet enn heldekkende fra topp til tå. Sleng også på ei topplue så jeg slipper se issen på'n" - da blir det bare patetisk. Menmen. Kanskje du har tenkt å dø ung selv. I førti-årene, f.eks. Så slipper du å forholde deg til jevngamle, avdanka skallede mennesker med liten pikk. Skulle du få barn, håper jeg i hvertfall at du holder deg for god til å kalle barnas bestefar noe sånt mens de hører på. Endret 29. januar 2010 av Alhelí
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. januar 2010 #42 Skrevet 29. januar 2010 Hvis en mann hadde dukket opp i en badehall i badedrakt for jenter, hva ville egentlig skjedd? Ville han fått bade eller kunne han bli bortvist? Bikini?
Gjest Vilma Skrevet 29. januar 2010 #43 Skrevet 29. januar 2010 Jeg synes vi skal forby tykke jenter i bikini. De er så heslige.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #44 Skrevet 29. januar 2010 Hva er egentlig speedo? Er det ei badetruse som mer eller mindre i stiller i samme katogori som stringtruser bare uten string, eller er det ei helt vanlig badebukse?
kisskissbangbang Skrevet 29. januar 2010 #46 Skrevet 29. januar 2010 Jeg synes vi skal forby tykke jenter i bikini. De er så heslige. Enig, og helst vil jeg ikke se bleke mennesker heller. Og ikke noen med rødt hår, de er ekle. Damer som ikke har barbert legger/armhuler/underliv orker jeg i hvert fall ikke å se på. Og menn med på hår på ryggen ... Det sier vel seg sjøl. Kanskje man kunne hatt egne badedager for de stygge?
Eplefe Skrevet 29. januar 2010 #47 Skrevet 29. januar 2010 Eyh, jeg liker redheads. Da vil jeg heller bli kvitt folk med plantinableket hår. Jeg sverger, så dårlige de fleste av dem er til å ta vare på håret renner det sikkert store mengder peroxid ut i vannet.
Gjest Vilma Skrevet 29. januar 2010 #48 Skrevet 29. januar 2010 Enig, og helst vil jeg ikke se bleke mennesker heller. Og ikke noen med rødt hår, de er ekle. Damer som ikke har barbert legger/armhuler/underliv orker jeg i hvert fall ikke å se på. Og menn med på hår på ryggen ... Det sier vel seg sjøl. Kanskje man kunne hatt egne badedager for de stygge? Egentlig er det bare jeg som er pen nok til å bade, kan jeg få en egen dag? Onsdager skulle være fint.
kisskissbangbang Skrevet 29. januar 2010 #49 Skrevet 29. januar 2010 Egentlig er det bare jeg som er pen nok til å bade, kan jeg få en egen dag? Onsdager skulle være fint. Bare gå til din lokale svømmehall og spør. Du får helt sikkert. Jeg har mandager. Jeg har sagt at jeg vil ha bassenget for meg selv. Ofte kommer det andre mennesker for å sitte på tribunene og se på meg. Det synes jeg er helt ok - da er de jo tross alt påkledd. Dessuten finner de sikkert motivasjon i det. Inspirasjon til å endre seg, innsikt nok til å se hva de har gjort feil alle disse årene. Jeg er bare glad for at min totale perfeksjon kan få andre mennesker til å ønske å ta tak i sitt egen forfall.
Miss Puddel Skrevet 29. januar 2010 #50 Skrevet 29. januar 2010 som noen sier her speedos er jo vanlig antrekk for dem som TRENER svømming og ikke bare bader... kanskje ikke like vakkert på alle, men de færreste kler svømmebriller heller. Når det gjelder damebadedrakt tror jeg ikke noen hadde giddet å utvise noen om de bare har noe som dekker alt som dekkes skal og ikke oppfører seg unormalt ovenfor andre badegjester. Og tilbake til de som trener svømming og konkurerer, endel av mennene i dag bruker jo noe som ligner på hele damebadedrakter...
ihearttom Skrevet 29. januar 2010 #51 Skrevet 29. januar 2010 Enig at man må regne med å bli beglodd om man kommer i damebadedrakt (eller speedo for den sags skyld ... ). Men jeg synes det er tøft, jeg! Dersom andre ikke tåler at disse mennene kler seg utradisjonelt, men har kronjuvelene tildekket, er de for sarte til å være i en badehall. Dette gjelder også stakkars små piker. Jeg snakket ikke om offentlige badehaller, når jeg nevnte læreren min i speedo. Jeg snakket om ungdomsskolens private svømmehall, og at en lærer som ikke engang har planer om å gå ut i bassenget, gjerne kunne ha vært litt mer diskre ovenfor oss som den gang var 14-15 år gamle. Han hadde en assistent, husker jeg. Og assistenten gikk i joggedress. Ingen av dem hadde jo tenkt seg ut i vannet uansett.
Harlekin Skrevet 29. januar 2010 #52 Skrevet 29. januar 2010 Jeg snakket ikke om offentlige badehaller, når jeg nevnte læreren min i speedo. Jeg snakket om ungdomsskolens private svømmehall, og at en lærer som ikke engang har planer om å gå ut i bassenget, gjerne kunne ha vært litt mer diskre ovenfor oss som den gang var 14-15 år gamle. Han hadde en assistent, husker jeg. Og assistenten gikk i joggedress. Ingen av dem hadde jo tenkt seg ut i vannet uansett. Mulig han kunne det. Men hvilken skade har dere tatt av å se læreren deres i speedo? Tipper de fleste av dere bare fniste og tenkte hvor utrolig teit gamlingen var.
ihearttom Skrevet 29. januar 2010 #53 Skrevet 29. januar 2010 joda, hadde en vikar gymlærer en gang som gikk med shorts, og ingenting under. Så når han satte seg på gulvet, når vi skulle samles rundt og bli forklart hva vi skulle gjøre i gymtimen, så kunne man se rett inn til hans edle deler i shorts-kanten. lekkert
Gjest Bianca26 Skrevet 30. januar 2010 #54 Skrevet 30. januar 2010 Snakker vi om samme Speedo? Det er i mine øyne et merke på lik linje med Arena og andre produsenter av svømmebekledning. Hvis noen virkelig blir støtt av å se på en mann i en normal badebukse synes jeg de skal gå å ta en titt på seg selv i bikini eller badedrakt. Som gammel svømmer er det helt uaktuelt å svømme i badeshorts. Det bremser noe helt fantastisk mye. Så da får jeg heller være en gammel gris på 40 i en svømmehall med mange barn. Jeg leier ofte rundt på et par småjenter også. Ok greit om du bare er der for å svømme er det en ting men om du går i speedo for å sprade fordi du tror du er sexy i den så er det en helt annen ting.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. januar 2010 #55 Skrevet 30. januar 2010 joda, hadde en vikar gymlærer en gang som gikk med shorts, og ingenting under. Så når han satte seg på gulvet, når vi skulle samles rundt og bli forklart hva vi skulle gjøre i gymtimen, så kunne man se rett inn til hans edle deler i shorts-kanten. lekkert Så får han ha truse under shortsen da eller bruke en som ikke er så vid.
Harlekin Skrevet 30. januar 2010 #56 Skrevet 30. januar 2010 Ok greit om du bare er der for å svømme er det en ting men om du går i speedo for å sprade fordi du tror du er sexy i den så er det en helt annen ting. Jeg ser for meg at det kan bli vanskelig å skille mellom svømmerne og spradebassene, jeg da. Det er vel ikke ulovlig å synes man er sexy i speedo?
Gjest Bianca26 Skrevet 30. januar 2010 #57 Skrevet 30. januar 2010 Jeg ser for meg at det kan bli vanskelig å skille mellom svømmerne og spradebassene, jeg da. Det er vel ikke ulovlig å synes man er sexy i speedo? Det er veldig lett å se forskjell på svømmerne og spradebassene. spradebassene er minst mulig ute i vannet og går frem og tilbake for å vise seg frem. Er ikke ulovlig å synes man er sexy i speedo, men det er utrolig patetisk.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. januar 2010 #58 Skrevet 30. januar 2010 Du snakker jo ikke om plagg. Du snakker om den som har på seg plagget, ergo utseendet. Jmfr. det du skrev om den ekle svømmelæreren din. For å friske opp hukommelsen: Du skrev ÆSJ, ikke fordi han var feit, men fordi han var gammel. Når noen får seg til å skrive "feit, avdanka skallet gubbe på 60 år som sikkert har liten pikk! Noe slikt vil jeg ikke se i annet enn heldekkende fra topp til tå. Sleng også på ei topplue så jeg slipper se issen på'n" - da blir det bare patetisk. Menmen. Kanskje du har tenkt å dø ung selv. I førti-årene, f.eks. Så slipper du å forholde deg til jevngamle, avdanka skallede mennesker med liten pikk. Skulle du få barn, håper jeg i hvertfall at du holder deg for god til å kalle barnas bestefar noe sånt mens de hører på. k kan jeg få lov å rette på meg selv med å si at alle men, pene eller ikke pene, at det er ekkelt at de går i speedo uansett? Jeg brukte ikke ordene avdanka skallet gubbe bare så du vet det. Men jeg syns forøvrig folk bør ha innsikt og kle seg etter hva som passer eller kler dem. INGEN menn kler speedo uansett
Harlekin Skrevet 30. januar 2010 #59 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Det er veldig lett å se forskjell på svømmerne og spradebassene. spradebassene er minst mulig ute i vannet og går frem og tilbake for å vise seg frem. Er ikke ulovlig å synes man er sexy i speedo, men det er utrolig patetisk. Men du kan ikke få spradebassen kastet ut! Ellers er det vel bare å la være å se. Endret 30. januar 2010 av Harlekin
Gjest Bianca26 Skrevet 30. januar 2010 #60 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Men du kan ikke få spradebassen kastet ut! Ellers er det vel bare å la være å se. nei dessverre så kan man ikke kaste de ut Endret 30. januar 2010 av Bianca26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå