Harlekin Skrevet 28. januar 2010 #21 Skrevet 28. januar 2010 Enig at man må regne med å bli beglodd om man kommer i damebadedrakt (eller speedo for den sags skyld ... ). Men jeg synes det er tøft, jeg! Dersom andre ikke tåler at disse mennene kler seg utradisjonelt, men har kronjuvelene tildekket, er de for sarte til å være i en badehall. Dette gjelder også stakkars små piker.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #22 Skrevet 28. januar 2010 Etter min mening burde menn med speedo utkastes, for det fins ikke mer ekkelt enn en mann i speedo Hva er det egentlig dere gjør når dere er i svømmehallen? Trodde man brukte å svømme, men tydeligvis ikke siden du ser så mye av overflaten på de som er der. Bør det være slik at bare de som er pene nok skal få gå i svømmehallen?
Gjest Bianca26 Skrevet 28. januar 2010 #23 Skrevet 28. januar 2010 Hva er det egentlig dere gjør når dere er i svømmehallen? Trodde man brukte å svømme, men tydeligvis ikke siden du ser så mye av overflaten på de som er der. Bør det være slik at bare de som er pene nok skal få gå i svømmehallen? nei jeg snakker om plagg jeg. ikke utseende på personer som går i svømmehaller. Det er barn i svømmehaller og en speedo er bare litt for avslørende
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #24 Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor vil menn at jenter skal gå mest mulig avkledd, mens jenter vil at gutter skal gå mest mulig påkledd? Og hvorfor snakker jenter ofte som om at det kun er gamle ekle griser som går i speedo? Men menn virker det som tenker på pene damer når det kommer til å være lettkledd eller naken.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #25 Skrevet 28. januar 2010 nei jeg snakker om plagg jeg. ikke utseende på personer som går i svømmehaller. Det er barn i svømmehaller og en speedo er bare litt for avslørende Ja, og så? Hva så om et barn ser en mann i speedo eller naken for den del? Gjelder det samme med damer i stringtruse?
Gjest strykebrett Skrevet 28. januar 2010 #26 Skrevet 28. januar 2010 Så lenge utstyret er tildekket kan menn bade i hva de vil for min del. Hvis noen yns det er å enormt støtende og ekkelt med menn i speedos eller lignende så har jeg følgende forslag: la vær å se.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. januar 2010 #27 Skrevet 28. januar 2010 Ja, og så? Hva så om et barn ser en mann i speedo eller naken for den del? Gjelder det samme med damer i stringtruse? ja stringbikinier er drittacky og skikkelig 80 talls
Gjest Bianca26 Skrevet 28. januar 2010 #28 Skrevet 28. januar 2010 Så lenge utstyret er tildekket kan menn bade i hva de vil for min del. Hvis noen yns det er å enormt støtende og ekkelt med menn i speedos eller lignende så har jeg følgende forslag: la vær å se. det er jo umulig å ikke se når det "kommer imot deg" Dessuten hvis en mann har lyst å sjekkekvinnfolk i svømmehallen er speedo for mange skikkelig turnoff. Det syns jeg faktisk de skal tenke på
Eplefe Skrevet 28. januar 2010 #29 Skrevet 28. januar 2010 Kanskje personen er der for å ... jeg vet ikke jeg; bade?
Gjest Bianca26 Skrevet 28. januar 2010 #30 Skrevet 28. januar 2010 Kanskje personen er der for å ... jeg vet ikke jeg; bade? Jeg var på stranda i spania en gang og da var det en feit mann i sekstiårene som gikk rundt å sprada, mens han sugde inn magen og så ut som han hadde stå. Han var der ikke for å bade. Det var tydelig at han selv syntes han var innmari sexy og skulle vise seg fram. Det er noe som heter badeshorts, menn. BRUK de. Dessuten de må da være mer behagelige?
Gjest strykebrett Skrevet 29. januar 2010 #31 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Det er noe som heter badeshorts, menn. BRUK de. Dessuten de må da være mer behagelige? Det er ikke sikkert alle syns du er så fin i bikinien din når du går på stranda heller. Kanksje noen syns kroppen din er ekkel å se på. Syns du det er rettferdig at du skal tilpasse påkledningen din etter at noen sarte sjeler kanskje syns du burda sola deg litt mer/lagt på deg litt/slanka deg litt eller hva som helst annet folk måtte ha å utsette? Endret 29. januar 2010 av strykebrett
Supramundane Skrevet 29. januar 2010 #32 Skrevet 29. januar 2010 Jeg kunne ikke brydd meg mindre så lenge det som skal være tildekket er det.
Gjest Eivind 22 Skrevet 29. januar 2010 #33 Skrevet 29. januar 2010 Har badedrakt hjemme, men ikke våget å bruke den annet enn i ett fjellvann. Er så deilig med badedrakt. Skal kjøpe en til sommeren med skjørt og håper jeg tør bruke den.
Gjest bare bea Skrevet 29. januar 2010 #34 Skrevet 29. januar 2010 Hvorfor vil menn at jenter skal gå mest mulig avkledd, mens jenter vil at gutter skal gå mest mulig påkledd? Og hvorfor snakker jenter ofte som om at det kun er gamle ekle griser som går i speedo? Men menn virker det som tenker på pene damer når det kommer til å være lettkledd eller naken. Hadde menn villet at kvinner i 60-årene skal gå mest mulig avkledd? Tror vi ikke snakker om gutter her med smekre muskuløre kropper, men om en feit, avdanka skallet gubbe på 60 år som sikkert har liten pikk! Noe slikt vil jeg ikke se i annet enn heldekkende fra topp til tå. Sleng også på ei topplue så jeg slipper se issen på'n
Gjest Marlo Skrevet 29. januar 2010 #35 Skrevet 29. januar 2010 Jeg var på stranda i spania en gang og da var det en feit mann i sekstiårene som gikk rundt å sprada, mens han sugde inn magen og så ut som han hadde stå. Han var der ikke for å bade. Det var tydelig at han selv syntes han var innmari sexy og skulle vise seg fram. Det er noe som heter badeshorts, menn. BRUK de. Dessuten de må da være mer behagelige? Nå er hovedtemaet i denne diskusjonen BADEHALL, ikke ei strand i Spania. På strender kan man som regel gå kledd som man vil, men det finnes normer og regler for badehaller. Selvom DU syns det er forferdelig grusomt med menn i speedos, så er det ikke sikkert alle andre syns det. Jeg syns ikke en godt trent kropp er så pent, men det er jo mange andre som syns det...skal jeg skrike ut hvor ææææsj og ekkelt det er bare fordi JEG syns det er ekkelt? Til saken; Jeg har ingenting imot diverse klesplagg folk har på seg - det eneste jeg ikke vil se er selve kjønnsorganene. I svømmehallen jeg pleier å svømme i, så er det menn i speedos og damer i gutteshorts. Tror ikke jeg har sett en mann i svømmehall med badedrakt eller bikini, men jeg hadde nok sett to ganger for så å fortsette med mitt... nemlig svømming. Syns det er tøft av folk å gå utenfor boksen om hva alle andre syns er akseptabelt eller normalt, og som bryter litt grenser.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #36 Skrevet 29. januar 2010 Jeg hadde sett to ganger, men ikke brydd meg mer.
Snasen Skrevet 29. januar 2010 #37 Skrevet 29. januar 2010 Kjøpte meg ett badeskjørt fra Ellos. Det har fast isydd truse. Har brukt det flere ganger og noen har sett litt på meg, men jeg gir blaffen i det. Hahaa... med slike rysjer på stumpen?
Lumsk Skrevet 29. januar 2010 #38 Skrevet 29. januar 2010 Er litt enig i at speedo er litt på kanten i svømmehallen, men det er fordi jeg hadde en eldre gymlærer som gikk i så trang badetruse at ting falt ut da han demonstrerte svømmebevegelsene... Som voksen har jeg sett to ganger på dama i svømmehallen min som går med svær blomstrete dusjhette, og hun som bruker svømmeføtter i et basseng på 12,5 meter:)
fink Skrevet 29. januar 2010 #39 Skrevet 29. januar 2010 Ja, det er barn i svømmehallen, og 50% av dem kommer til å se det som er inni speedoen både før og etter uansett. Ser ikke problemet.
Apollon Skrevet 29. januar 2010 #40 Skrevet 29. januar 2010 Jeg var på stranda i spania en gang og da var det en feit mann i sekstiårene som gikk rundt å sprada, mens han sugde inn magen og så ut som han hadde stå. Han var der ikke for å bade. Det var tydelig at han selv syntes han var innmari sexy og skulle vise seg fram. Det er noe som heter badeshorts, menn. BRUK de. Dessuten de må da være mer behagelige? Snakker vi om samme Speedo? Det er i mine øyne et merke på lik linje med Arena og andre produsenter av svømmebekledning. Hvis noen virkelig blir støtt av å se på en mann i en normal badebukse synes jeg de skal gå å ta en titt på seg selv i bikini eller badedrakt. Som gammel svømmer er det helt uaktuelt å svømme i badeshorts. Det bremser noe helt fantastisk mye. Så da får jeg heller være en gammel gris på 40 i en svømmehall med mange barn. Jeg leier ofte rundt på et par småjenter også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå