Gå til innhold

Utvist fra badehall

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis en mann hadde dukket opp i en badehall i badedrakt for jenter, hva ville egentlig skjedd? Ville han fått bade eller kunne han bli bortvist?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Hvis en mann hadde dukket opp i en badehall i badedrakt for jenter, hva ville egentlig skjedd? Ville han fått bade eller kunne han bli bortvist?

Vet ikkke hva som hadde skjedd, men tror mange hadde fått seg en god latter, det er ihvertfall sikkert. :skratte:

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som evt. skulle vært morsomt med det. For min del må folk bade i hva som helst, kan ikke se for meg at det skal være noen utestengelsesgrunn fra svømmehallen.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg skjønner ikke hva som evt. skulle vært morsomt med det. For min del må folk bade i hva som helst, kan ikke se for meg at det skal være noen utestengelsesgrunn fra svømmehallen.

Å så du syns ikke det er komisk med en mann i jentebadedrakt? Det syns jeg.

Skrevet

Ikke vet jeg, men tror dere det er grunnlag for å utvise noen som tropper opp i mankini?

Gjest Bianca26
Skrevet
Ikke vet jeg, men tror dere det er grunnlag for å utvise noen som tropper opp i mankini?

Men har du hørt om noen som har blitt utvist da?

Skrevet

Bare alt er "pakket inni" badedrakten ser jeg ikke noen grunn for det...?

Speedoer er jo lov, og de dekker vel like mye som en dameunderdel?

Gjest Bianca26
Skrevet
Bare alt er "pakket inni" badedrakten ser jeg ikke noen grunn for det...?

Speedoer er jo lov, og de dekker vel like mye som en dameunderdel?

Etter min mening burde menn med speedo utkastes, for det fins ikke mer ekkelt enn en mann i speedo

Skrevet

Husker gymlæreren min på ungdomsskolen spradet rundt i speedo når vi hadde svømming.

Og han var en overvektig hårete mann i begynnelsen av 60 årene :haar:

Gjest Bianca26
Skrevet
Husker gymlæreren min på ungdomsskolen spradet rundt i speedo når vi hadde svømming.

Og han var en overvektig hårete mann i begynnelsen av 60 årene :haar:

Ja det har jeg også traumatiske minner om. Vår svømmelærer var ikke feit, men gammel var han og, ææææææææsjjj

Gjest Bianca26
Skrevet
Fy faen, dere er ekkelt overfladiske.

overflatiske? Vi vil helst ikke se overflaten på en seksti år gammel feit mann

Gjest Bianca26
Skrevet
Du trenger en ordbok. Overfladisk, ja.

jeg vet hva overfladisk betyr, men faktum er uansett at gammel feit hårete mann i speedo ikke er noe folks øyne bør bli utsatt for, spesielt ikke små uskyldige ungdomsskole jenter. Ekkelt å sprade rundt i speedo da.

Skrevet (endret)

:legrine:

nei, når en feit hårete mann i 60 årene går i speedo truse i svømmehallen foran en flokk ungdomsskole jenter, så må han nesten tåle at ikke alle syns det er like lekkert.

Endret av ihearttom
Skrevet
Å så du syns ikke det er komisk med en mann i jentebadedrakt? Det syns jeg.

Nei, finnes ikke morsomt i mine øyne. Antar at den mannen som valgte badedrakt gjorde det for en grunn, og det er egentlig irrelevant for meg hva som er grunnen. Det er jo bare hundre år siden manne- og kvinne-badetøy var helt likt. Forøvrig synes jeg ikke menn i kvinneklær er spesielt morsomt uansett hva slags antrekk det er snakk om.

Skrevet

Så lenge alt er tildekket så ser jeg ingen problem med at en mann skal gå i badedrakt i svømmehallen :)

Gjest Transemann 35
Skrevet

Kjøpte meg ett badeskjørt fra Ellos. Det har fast isydd truse. Har brukt det flere ganger og noen har sett litt på meg, men jeg gir blaffen i det.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg nok hadde fnist litt for meg selv om en mann troppet opp i badedrakt i svømmehallen. Men folk får gå i hva de vil så lenge det ikke er støtende eller uhygienisk. Fint når folk tør å utfordre normene. More power to them!

Skrevet

Badedrakt er en ting, men hva om han kom i en borat badedrakt da? En slik gul en som går inn i rumpa. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...