B.A. Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har en Hp Pavilion pc og har skjedd noe med tastatur innstilingene mine (er nok meg som har trykket på knaper jeg ike viste at jeg gjorde ) og nå er de kjempe treige. Kan ike få same bokstaven 2 ganger eterhverandre når jeg skriver i mitt normale tempo. Holder jeg ine en tast vil det bare kome ett eksemplar av bokstaven på skjermen. holder på å klike for meg. Jeg prøvde å fine ut hvordan jeg kune fikse det og fant noe som het Egenskaper for tastatur men det hjalp ike i det hele tat. Noen som kan hjelpe meg med å få tilbake instilingene på tastaturet sånn de var ?? Beklager alle skrivefeil, men håper dere forstår meg likevel.
Jacko Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Det høres ut som du har aktivert "trege taster". Hvis du har Windows Vista går du til "kontrollpanel", velg "tastatur". Øk hastigheten på repitisjonsforsikelse og repitisjonshastighet med glidebryterene. Du bør klikke på fanebladet "Knapper" som ligger under "egenskaper for Tastatur", velg "Gjennoprett til standarverdier". Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå