Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber nå fulltid, og har meldt meg opp til å fullføre noen studiepoeng som er relevant i jobbsammenheng.

jeg mottar ikke støtte fra lånekassen.

da dette studiet kun går en gang i året er jeg lite lysten på å kutte ut eksamen.

nå er jobbsituasjon usikker, og jeg er rimelig sikker på at jeg må motta dagpenger i en måned eller evt litt mer frem til jeg får ny kontrakt/jobb.

jeg er ganske sikker på å få ny jobb raskt, men vil jeg måtte tilbakebetale dagpenger dersom jeg går opp til eksamen på vår/høst om jeg i en kortere periode mottok dagpenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg jobber nå fulltid, og har meldt meg opp til å fullføre noen studiepoeng som er relevant i jobbsammenheng.

da dette studiet kun går en gang i året er jeg lite lysten på å kutte ut eksamen.

nå er jobbsituasjon usikker, og jeg er rimelig sikker på at jeg må motta dagpenger i en måned eller evt litt mer frem til jeg får ny kontrakt/jobb.

jeg er ganske sikker på å få ny jobb raskt, men vil jeg måtte tilbakebetale dagpenger dersom jeg går opp til eksamen på vår/høst om jeg i en kortere periode mottok dagpenger?

slå opp i telefonkatalogen...Gå under N

Ring Nav

Skrevet

Ja, det vil jeg ganske sikkert tro, 99% sikkert ihvertfall,

da det ikke er lov å motta dagpenger under utdanning, som dette vil bli kalt.

Skrevet
Ja, det vil jeg ganske sikkert tro, 99% sikkert ihvertfall,

da det ikke er lov å motta dagpenger under utdanning, som dette vil bli kalt.

Dette er helt riktig, men så finnes det noen unntak og unntakene er det bare nav som kan svare på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...