Karry Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Argggggggh! Neglene mine har aldri vært av den tykke og solide typen, men nå er de verre enn noengang! Fliser seg opp og knekker, deler seg.... Har prøvd negleforsterker (lakk) som jeg liksom syntes funket i sommer, men om sommeren er jo alt noe bedre uansett. Men nå er det krise. What to do? Finnes det en olje som funker? Vitaminer? Anything...
Lykkelitenen Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 B-vitamin og en negleforsterker fra Trind har vært redningen for mine negler. De var veldig flisete, knakk lett og jeg begynte alltid å bite når de viste teng til å bli stygg (dvs hele tiden). Kort tid med ekstra b-vitaminer og trind hjalp veldig på neglene, og når de var fine, sluttet jeg også å bite Anbefales!
Karry Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 B-vitamin og en negleforsterker fra Trind har vært redningen for mine negler. De var veldig flisete, knakk lett og jeg begynte alltid å bite når de viste teng til å bli stygg (dvs hele tiden). Kort tid med ekstra b-vitaminer og trind hjalp veldig på neglene, og når de var fine, sluttet jeg også å bite Anbefales! Takk. Hva slags B-vitamin tilskudd da?
gohege Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 sliter med det samme jeg også! håper noen kan gi tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå