Gjest novisen Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Det er så mye snakk om knausgård og serien hans, har noen av dere lest noe av ham? Det er jo noen skikkelige mursteiner av noen bøker, vet ikke helt om det appelerer, men virker jo spennende... Hva tenker dere om Knausgård mania?
Vera Vinge Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg nærmer meg slutten på første bok, og liker den veldig godt. Vanskelig å komme med de store analysene før jeg er helt ferdig, men jeg kan forstå Knausgård-maniaen. Men man må like at det skjer lite på overflaten, det går nemlig sakte. På en slik måte jeg liker, men som andre sikkert vil kjede seg ihjel av. Helt kort fortalt handler første bok mye om den problematiske forholdet til faren, og det er mange glimt tilbake til barndom og ungdomstid. Og så er det mange fine skildringer og gjenkjennelige undringer underveis.
Gjest Gjest_Ingalill_* Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har lest alle 3 og liker de godt.
Gjest bare bea Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Møkkakjedelig sutring fra Knausgård i denne omgang. Leser heller bibelen baklengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå