Gjest :) Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 hvor lenge er det vanlig å gå fra man møtes til man blir offesielt kjærester? hvor mange ganger er det vanlig å møte personen først?
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Kan jo svare for meg selv... er jo litt avhengig av alder kanskje også ( jeg er mann, 41 )... MEN: hos oss gikk det ca 2 måneder før vi ble enige om at vi hadde et forhold, og var kjærester Frem til da hadde vi sett hverandre 2-3 ganger uken, samt noe ekstra i helgene
Gjest Gjest_jente24_* Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg og eksen min kaldte oss offesielt et par etter 2 uker, det gikk veldig fort, men jeg synes det var greit! men kan vel ikke forvente at det går like smertefritt neste gang... spent på å høre flere!
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 4 mnd her ca, vi så hverandre omtrent hver dag. Tok tid.
Kosejenta Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Vi var goooode venner (fucking good friends ) i ca 3mnd før vi offisielt kalte oss et par. Det hadde alle vennene våre gjort i 1-2mnd allerede... hehe....
juliane Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 På dagen to uker etter at vi traff hverandre, faktisk. Da hadde vi vært sammen (og sovet sammen) hver eneste dag de siste 10 dagene, så i praksis hadde vi nok vært kjærester en stund allerede. Nå skal de sies at vi traff hverandre på nett og var ute etter å se om vi passet sammen fra første stund, og da går det kanskje litt fortere enn hvis man har en periode der man ikke vet hva den andre er ute etter. (?)
Gjest Emera Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Vi ble sammen på første date, vi. Men da hadde vi kjent hverandre en stund, og flørtet mye på Facebook.
MissStiles Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Vi datet i ca 2 uker før vi ble kjærester. Det føltes rett å bli litt kjent før vi ble sammen. Siden vi ikke kjente hverandre fra før.
Gjest Utlogget igjen.. Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Hmm, i grunn vanskelig.... Har vel aldri vært på skikkelig "date" noengang.. Det har vel bare vært naturlig egentlig....! Kan vel ikke si jeg har "datet" min blivende/nåværende samboer/kjæreste, men vi har vært venner i åtte år, rotet litt.. Hatt sex i fylla ett par ganger - Men aldri blitt noe seriøst før i høst etter åtte år! Begynte med å fortelle hva vi følte ( jeg som dro opp temaet etter litt surr egentlig ), og dermed pratet vi ganske mye, og traff hverandre ofte, som ble til hver dag! Men sov aldri sammen før lille julaften! ( Dette pga barn osv og om det ville fungere, og pga arbeidssituasjonen hans, og vi ville ta det ROLIG i begynnelsen )..... Men det gikk litt fortere i svingene enn vi hadde sagt det skulle gå, og følelsene ble sterkere og båndet vi har ett utrolig sterkt bånd som har tråklet igjennom mye, og som fortsatt tråkler igjennom kneiker! Men vi er såpass klar over situasjonen så vi bor/flytter sammen nå... Fordi det er riktig, og da vil forholdet vårt fungere 100% optimalt.. Men når vi kalte hverandre kjærester, ja.. Hmm... Det bare kom naturlig egentlig... I allefall sånn vi har sett det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå