Alladin Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hjeeeeeelp, nå er det ca 2 uker siden samboeren min flyttet ut å jeg er så kosesyk at jeg holder på å dø. Tror faktisk dette er den verste biten av å være singel. Jeg er veldig kosen av meg, å bare tanken på at jeg ikke har en armkrok å krype inn i om kvelden gjør meg gal. Min x og jeg snakker med hverandre hver dag i tlf, og sender veldig ofte sms. Vi savner hverandre masse og det er snakk om at han skal reise å besøke meg en helg ganske snart. Vi kommer ikke til å bli sammen igjen, men vi klarer ikke å gi slipp på hverandre heller. Vet at det er dumt av meg å la ham komme på besøk, for da kommer jeg vertfall ikke over ham. MEN da får jeg masse god kos Off, vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men det hjelper å skrive noen ord her på KG kjenner jeg.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Skaff deg en katt Min er så kosesyk, så jeg har alltid en varm kropp inntil meg hehe.
Kjetil S. Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 ...Og jeg er så kosesyk at jeg holder på å dø. Lar deg pines bare bittelittegranne til før jeg hopper i bilen, jeg....!! ;-)))
Alladin Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 Lar deg pines bare bittelittegranne til før jeg hopper i bilen, jeg....!! ;-))) Da bør du kjøre fort........vente, vente
Alladin Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2010 Skaff deg en katt Min er så kosesyk, så jeg har alltid en varm kropp inntil meg hehe. Jeg har to hunder, men de er litt for store til at de får ligge i sofa/ seng.
Kjetil S. Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Da bør du kjøre fort........vente, vente Hehheee...!!! Den som venter på noe godt, vet du....!!! ;-)))) Herlig humor har du i alle fall, den skal du virkelig meg ha! :-))
Alladin Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2010 Hehheee...!!! Den som venter på noe godt, vet du....!!! ;-)))) Herlig humor har du i alle fall, den skal du virkelig meg ha! :-)) Å hvordan kan jeg vite at det er noe godt jeg venter på :-D Kan jo vær jeg går på en kjempe smell med å lukke opp døra for deg.. Ja jeg har masse humor og er for det meste GLAD, men det klikker litt inni mellom når jeg ikke får kjenne hud. Jeg å en på jobben har innført klemmeonsdag. Dette ble innført etter at jeg ble singel. Godt å ha gode kolleger :-) haha
Gjest brutal_mann Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Merkelig hvordan single kvinner maser om kos, mens kvinner i forhold får makk bare en hinter om et hint av kroppskontakt. Kos?!? Pff! Humbug! Kvinner vil koses med etter å ha fått dyre gaver, dyre ferier eller annet hun kan vise frem til venninner. Ellers kan en drite i ting som nærhet.
Alladin Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2010 Merkelig hvordan single kvinner maser om kos, mens kvinner i forhold får makk bare en hinter om et hint av kroppskontakt. Kos?!? Pff! Humbug! Kvinner vil koses med etter å ha fått dyre gaver, dyre ferier eller annet hun kan vise frem til venninner. Ellers kan en drite i ting som nærhet. Da har du ikke møt rett kvinne. For å si det slik så driter jeg i dyre gaver / ferier. Jeg rett og slett elsker kos / sex. Det beste jeg vet er de små berøringene som f.eks. når jeg sto å laget mat å min x kom bort å holdt litt rundt meg og ga meg et kyss på kinnet. Har mer følelsen av at dere menn ikke er på samme nivå som oss kvinner, men det er da bare min følelse. I mitt siste forhold så hadde vi kos og god sex ofte, men uansett så var jeg alltid klar for mer. Da er det ganske tungt å gå til null kroppskontakt, sukk :-(
Anglofil Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Merkelig hvordan single kvinner maser om kos, mens kvinner i forhold får makk bare en hinter om et hint av kroppskontakt. Kos?!? Pff! Humbug! Kvinner vil koses med etter å ha fått dyre gaver, dyre ferier eller annet hun kan vise frem til venninner. Ellers kan en drite i ting som nærhet. Merkelig, etter hva jeg har lest er visst menn slik. Men, for å være seriøs: kos er herlig, uansett om jeg har fått en gave eller ei. Nå har jeg nettopp ligget i armkroken til kjæresten og vi har småplundret og snakket sammen i sikkert to timer. Herlig. Uansett ts, skjønner deg godt, det var noe av det jeg savnet mest da jeg var singel. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 29. januar 2010 #11 Skrevet 29. januar 2010 Tror jeg må være eneste kvinne i verden som ikke er glad i nussing og sussing...æsj! Pleier å få helt fnatt, men jeg har gjerne ikke truffet rette mannen?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #12 Skrevet 30. januar 2010 Tror jeg må være eneste kvinne i verden som ikke er glad i nussing og sussing...æsj! Pleier å få helt fnatt, men jeg har gjerne ikke truffet rette mannen? He he, du er nok ikke alene. Sånn dilling er bare klamt, innbefattet det å legge armen rundt dama og holde hender. Får en klaustrofobisk følelse av det og ønsker bare å stikke.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #13 Skrevet 30. januar 2010 til TS. Vet hvordan det er, vært singel i evigheter og trives med det, men har perioder der det bare er grusomt å ikke ha noen å kose med. Bra å ha venner å kose litt med da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå