Kjetil S. Skrevet 27. januar 2010 #1 Del Skrevet 27. januar 2010 Kortvarige single er bannlyst i fra denne tråden...!!! Hehehheeeee..... ;-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Nessa* Skrevet 27. januar 2010 #2 Del Skrevet 27. januar 2010 Japp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 27. januar 2010 #3 Del Skrevet 27. januar 2010 Får vel svare da.. hah Så singel som det går an å bli. Og INGEN vil ha meg Bortsett fra en svenske med hentesveis som JEG ikke vil ha! Men ellers er det bra å være singel eller hur? Man har hvertfall sengen for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 27. januar 2010 Får vel svare da.. hah Så singel som det går an å bli. Og INGEN vil ha meg Bortsett fra en svenske med hentesveis som JEG ikke vil ha! Men ellers er det bra å være singel eller hur? Man har hvertfall sengen for seg selv. uff dahh!!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 27. januar 2010 #5 Del Skrevet 27. januar 2010 japp, jeg er singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 27. januar 2010 #6 Del Skrevet 27. januar 2010 Kortvarige single er bannlyst i fra denne tråden...!!! Hehehheeeee..... ;-)))) Hva med kronisk single? Er de bannlyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest one Skrevet 27. januar 2010 #7 Del Skrevet 27. januar 2010 Single, stille og rolig. Ikke noe mas Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva med kronisk single? Er de bannlyst? Absolutt ingen kronisk singel er bannlyst her, nei, herr mann!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #9 Del Skrevet 27. januar 2010 Single, stille og rolig. Ikke noe mas Herlig! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 28. januar 2010 #10 Del Skrevet 28. januar 2010 Ganske så kronisk singel ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 28. januar 2010 #11 Del Skrevet 28. januar 2010 Single as the sun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kreps73 Skrevet 28. januar 2010 #12 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er singel. Har vært det i 2 mnd og har ingen planer om å finne meg en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 28. januar 2010 Få single, men veldig single mao... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. januar 2010 #14 Del Skrevet 28. januar 2010 Kronisk singel, her ja. Min medisin er filmer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 28. januar 2010 Kronisk singel, her ja. Min medisin er filmer!! Filmer passer nå best i en god og herlig varm armkrok, spør du meg... ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. januar 2010 #16 Del Skrevet 28. januar 2010 Filmer passer nå best i en god og herlig varm armkrok, spør du meg... ;-)) Helt sikkert, men da hadde jeg hatt mange kjedelige stunder som arbeidsledig osv. (da jeg ikke jobbet, bodde jeg rett ved et sted som leide ut dvd'er til 25kr stk for en dag. Levde lenge på det og mat og de få dvd'ene jeg sparte leeeeeeeenge til, som den utvidede Ringenes Herre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. januar 2010 #17 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har vært singel lenge, men får da håpe det ikke blir evigvarende . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 28. januar 2010 Helt sikkert, men da hadde jeg hatt mange kjedelige stunder som arbeidsledig osv. (da jeg ikke jobbet, bodde jeg rett ved et sted som leide ut dvd'er til 25kr stk for en dag. Levde lenge på det og mat og de få dvd'ene jeg sparte leeeeeeeenge til, som den utvidede Ringenes Herre) Ja, det kan jeg forstå, vet du!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har vært singel lenge, men får da håpe det ikke blir evigvarende . Nei, det ville jo ha vært for ille, så kul som du er!! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #20 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, det kan jeg forstå, vet du!! :-)) :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå