Hetheru Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Heisann Har sett at mange spør om hvordan man gjør knipeøvelser. Har sett noen svar og, men tenkte jeg kunne skrive hva som har funket for meg likevel. Hvis noen har ting å tilføye/rette på, må de gjerne det. Jeg har bare min egen erfaring å gå ut ifra Først og fremst: Finn ut hvilke muskler du skal knipe med. Dette kan du gjøre ved å stoppe urinstrålen når du tisser. Det er disse musklene du skal bruke. Hvis du ikke finner dem kan du prøve å knipe sammen alt som kan knipes sammen der nede over en periode. Etterhvert vil musklene du skal trene bli lettere å skille fra de andre andre. (Dette fungerte for meg i det minste.) Når du nå har funnet musklene dine er det bare å knipe. Knip sammen så hardt du kan, og hold i 3-5 sekunder til å begynne med. Deretter tar du en pause på like mange sekunder. Gjenta dette tjue-tretti ganger for dagen. Noen har antageligvis et annet utgangspunkt enn meg, så hvis dette kjennes for enkelt eller for tungt kan du øke eller minske antall sekunder og repetisjoner. Men ikke gå for hardt ut. Jeg gjorde det og da kunne jeg nesten ikke kjenne når jeg knep dem sammen. Jeg fikk også problemer med å holde meg når jeg måtte tisse. Dette var nok fordi jeg overanstrengte musklene og de ble slitne. Da jeg tok en pause på en uke bedret det seg. Etterhvert som du merker at musklene blir sterkere kan du øke antall repetisjoner til hva du synes er behagelig. Selv sitter jeg i skrivende stund og "trener" litt Du kan gjøre det stort sett over alt, men noen trenger gjerne å øve litt før de får det til mens de står eller går. Personlig merket jeg forskjell etter at jeg hadde kommet meg etter å ha gått for hardt ut. Dette merket min kjære også :rødme: Har hørt at man skal merke forskjell etter noen uker, dette stemte for meg. Håper dette kan hjelp noen som lurer. Bare kom med spørsmål hvis dere lurer på noe, så skal jeg svare ut ifra beste evne Endret 27. januar 2010 av Hetheru
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Heisann Har sett at mange spør om hvordan man gjør knipeøvelser. Har sett noen svar og, men tenkte jeg kunne skrive hva som har funket for meg likevel. Hvis noen har ting å tilføye/rette på, må de gjerne det. Jeg har bare min egen erfaring å gå ut ifra Først og fremst: Finn ut hvilke muskler du skal knipe med. Dette kan du gjøre ved å stoppe urinstrålen når du tisser. Det er disse musklene du skal bruke. Hvis du ikke finner dem kan du prøve å knipe sammen alt som kan knipes sammen der nede over en periode. Etterhvert vil musklene du skal trene bli lettere å skille fra de andre andre. (Dette fungerte for meg i det minste.) Når du nå har funnet musklene dine er det bare å knipe. Knip sammen så hardt du kan, og hold i 3-5 sekunder til å begynne med. Deretter tar du en pause på like mange sekunder. Gjenta dette tjue-tretti ganger for dagen. Noen har antageligvis et annet utgangspunkt enn meg, så hvis dette kjennes for enkelt eller for tungt kan du øke eller minske antall sekunder og repetisjoner. Men ikke gå for hardt ut. Jeg gjorde det og da kunne jeg nesten ikke kjenne når jeg knep dem sammen. Jeg fikk også problemer med å holde meg når jeg måtte tisse. Dette var nok fordi jeg overanstrengte musklene og de ble slitne. Da jeg tok en pause på en uke bedret det seg. Etterhvert som du merker at musklene blir sterkere kan du øke antall repetisjoner til hva du synes er behagelig. Selv sitter jeg i skrivende stund og "trener" litt Du kan gjøre det stort sett over alt, men noen trenger gjerne å øve litt før de får det til mens de står eller går. Personlig merket jeg forskjell etter at jeg hadde kommet meg etter å ha gått for hardt ut. Dette merket min kjære også :rødme: Har hørt at man skal merke forskjell etter noen uker, dette stemte for meg. Håper dette kan hjelp noen som lurer. Bare kom med spørsmål hvis dere lurer på noe, så skal jeg svare ut ifra beste evne Hvordan merket du forskjell? mye sterkere orgasmer? Jeg mener knipeøvelser er undervurdert.... alt mulig annet man trener gir ikke på langnær samme effekten i livet ditt.
Gjest Tjodla Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk også problemer med å holde meg når jeg måtte tisse. Det er jo mildt sagt skremmende! :o Er så redd for å knipe feil, for lite, for mye osv... at jeg ikke kniper i det heletatt. Selv om jeg har investert i sånne klipekuler...
Hetheru Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hvordan merket du forskjell? mye sterkere orgasmer? Jeg mener knipeøvelser er undervurdert.... alt mulig annet man trener gir ikke på langnær samme effekten i livet ditt. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har lært meg å bruke dem skikkelig under samleie, men det er noe jeg jobber med Vil helst lære meg den teknikken hvor du kniper når penis er på vei inn og slapper av igjen når den er på vei ut. Ellers har jeg kun merket at musklene er sterkere. Endret 28. januar 2010 av Hetheru
Hetheru Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2010 Det er jo mildt sagt skremmende! :o Er så redd for å knipe feil, for lite, for mye osv... at jeg ikke kniper i det heletatt. Selv om jeg har investert i sånne klipekuler... Tror ikke du kan knipe feil. Jeg syntes det var vanskelig å finne de nøyaktige musklene. Følte at jeg knep sammen rumpeballene til å begynne med, (Dette skjer litt uansett når du kniper riktig ), men etterhvert kjenner du at du gjør rett. Du kan for eksempel stikke en finger inn i vagina mens du gjør knipeøvelser og kjenne at du strammer deg rundt den. hvis du er utrent kjenner du kanskje ikke så mye til å begynne med, men det virker Det er en god metode for å vite om du gjør rett.
Gjest . Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Tror ikke du kan knipe feil. Jeg syntes det var vanskelig å finne de nøyaktige musklene. Følte at jeg knep sammen rumpeballene til å begynne med, (Dette skjer litt uansett når du kniper riktig ), men etterhvert kjenner du at du gjør rett. Du kan for eksempel stikke en finger inn i vagina mens du gjør knipeøvelser og kjenne at du strammer deg rundt den. hvis du er utrent kjenner du kanskje ikke så mye til å begynne med, men det virker Det er en god metode for å vite om du gjør rett. det var en periode jeg trente hver dag men klarer bare å knipe når jeg ligger i fosterstilling og det rundt min egen finger men under sex er det helt umulig for meg... i hvertfall når jeg går/står. jeg syns det er så vansklig å knipe. jeg merket at det hjalp litt med knipe øvelsene men når jeg prøvde å knipe under sex 2-3 uker etterpå var det mildt sagt umulig. hjelper vaginakuler da eller? begynner å miste alt håp..!
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Hei har dere prøvd denne: http://www.tena.no/Documents/2_Region_Nord...sklerna_NOR.mp3
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Er disse knipeøvelsene noe man gjør for å bli trangere nedentil?
leirbål Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Er disse knipeøvelsene noe man gjør for å bli trangere nedentil? Det er en av bieffektene. Det viktigste er vel å forebygge inkontinens.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Det er en av bieffektene. Det viktigste er vel å forebygge inkontinens. Inkonsistens er grunnen?? jeg har hatt god utvikling på mine kvinnelige partnere ved å trene de opp til å ta knipeøvelser. De får MYE sterkere orgasmer av en helt annen verden etterhvert.... Seriøst, er det ikke noen som har merket dette? Det fine er at jeg blir den første de opplever sååå sterke orgasmer med! Og så er det jo litt gøy å trene (sammen) også! Når det gjelder teknikk under samleie er det vel mest standard å knipe på vei ut.... så ikke det blir for trangt på vei inn!
Hetheru Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2010 (endret) det var en periode jeg trente hver dag men klarer bare å knipe når jeg ligger i fosterstilling og det rundt min egen finger men under sex er det helt umulig for meg... i hvertfall når jeg går/står. jeg syns det er så vansklig å knipe. jeg merket at det hjalp litt med knipe øvelsene men når jeg prøvde å knipe under sex 2-3 uker etterpå var det mildt sagt umulig. hjelper vaginakuler da eller? begynner å miste alt håp..! Har tenkt å ivestere i slike kuler selv, jeg tror nok at det virker. Jeg tror bare du trenger å trene mer. Det kan være at du i utgangspunktet ikke har så sterke skjedemuskler... Jeg vet ikke. Kan være du bare trenger å holde på lenger før du får effekt. Et tips jeg kan gi deg angående kniping: under samleie ber du kjæresten din holde seg i ro inni deg, da er det lettere å knipe. Forhåpentligvis vil både du og han merke noe Ikke mist håpet Endret 28. januar 2010 av Hetheru
Hetheru Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2010 Inkonsistens er grunnen?? Når det gjelder teknikk under samleie er det vel mest standard å knipe på vei ut.... så ikke det blir for trangt på vei inn! Det er hovedgrunnen, ja, men bivirkningene er jo ikke å forrakte heller Ideen med å knipe når han er på vei inn er at det da kjennes trangere. Mange menn liker dette, og mange kvinner vil gjerne være trangere. Dessuten er dette et godt tips hvis kvinnen har en stor vagina, oel. hvis mannen har mindre penis. Et annet treningstips er å knipe både når han er på vei inn og ut
Bex Skrevet 29. juli 2010 #13 Skrevet 29. juli 2010 Hei Hiver inn et spørsmål her, jeg. Virker som du har god kunnskap Hetheru Tenkte at jeg skulle få inn knipeøvelser som rutine når jeg uansett sitter på kontoret. Men når jeg kniper med kutte-urinstråle-muskelen så er det jo bare foran det kniper? Rundt urinrøret. Om jeg kniper mer med skjeden, strammer det seg mer innover i meg. Håpløst forklart, men kanskje du forstår likevel Er det den knipingen foran jeg skal fortsette med, eller er det å "suge" hele skjeden oppover som er rett metode? Og er det like bra å gjøre det sittende? Sitter jo på den stolen åtte-ti timer hver dag, så er greit å smyge inn litt kniping
Gjest Hetheru Skrevet 22. september 2010 #14 Skrevet 22. september 2010 Hei Hiver inn et spørsmål her, jeg. Virker som du har god kunnskap Hetheru Tenkte at jeg skulle få inn knipeøvelser som rutine når jeg uansett sitter på kontoret. Men når jeg kniper med kutte-urinstråle-muskelen så er det jo bare foran det kniper? Rundt urinrøret. Om jeg kniper mer med skjeden, strammer det seg mer innover i meg. Håpløst forklart, men kanskje du forstår likevel Er det den knipingen foran jeg skal fortsette med, eller er det å "suge" hele skjeden oppover som er rett metode? Og er det like bra å gjøre det sittende? Sitter jo på den stolen åtte-ti timer hver dag, så er greit å smyge inn litt kniping Tror nok det er riktig å suge hele skjeden oppover som er riktig. Det med å kkutte urinstrålen er bare en måte å få igang muskeltreningen der nede. Kan vare vanskelig å finne ut hva man skal knipe med, men du gjør nok helt riktig. Jeg gjør ihvertfal det samme og det har virket på meg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå