Gå til innhold

hvorfor er det så sykt vanskelig for oss karer?

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Har hatt profil både på match og møteplassen med veldig lite suksess.Får et par blunk eller komplimenter her og der, men det er alltid av enten "feite" jenter eller "mindre pene" jenter, som jeg faktisk ikke er interessert å møte.

Jeg sier ikke at jeg er super kjekk selv, men jeg har et ganske ok usteende og føler at jeg har et fint profilbilde og en fin profil(ikke noe dårligere en 90% av kvinnene der inne i hvert fall). Utseende har jo litt å si, så skulle tro at jeg i det minste hadde muligheten til å få til en liten date her og der, men det virker nesten håpløst.

Hva må man skrive på en eventuelt mail for å få dere interessert, kvinner? Hvorfor må det være så sykelig komplisert? Prøver jo å ta kontakt innimellom, men får veldig lite respons tilbake.

Føler at nette er eneste løsningen for meg,siden jeg ikke liker å sjekke opp på byen og all den greia der. Liker best å snakke med folk og møte dem når de er edru, spesielt når det gjelder sjekking. Byen funker bare ikke for meg, kort og enkelt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutte å være så himla overfladisk?

Må vell være litt tiltrukket av persone ser?

Jeg er ikke veldig overflatisk, men har visse krav. Det tror jeg også gjelder mange av jentene på slike sider. Har ikke du noe som helst krav til utseende? Tror de fleste mennesker har det, selv om de muligens sier noe annet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster
Må vell være litt tiltrukket av persone ser?

Jeg er ikke veldig overflatisk, men har visse krav. Det tror jeg også gjelder mange av jentene på slike sider. Har ikke du noe som helst krav til utseende? Tror de fleste mennesker har det, selv om de muligens sier noe annet;)

Kanskje du ikke er så attraktiv som du tror du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det er veldig vanskelig å se hvordan folk "ser ut" ut i fra et bilde. Det er mye som ikke kommer med på et 2D bilde fanget i et tiendedels sekund.

Senk litt på krava, kanskje du blir overrasket? Til syvende og sist er det mye annet enn utseende som betyr noe.

Hva er det verste som kan skje?

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke er så attraktiv som du tror du er...

kanskje, men trodde ikke dere kvinner brydde dere så mye om det jeg;) Ligger vell kanskje bitte litt over snitt på utseende, tørr jeg påstå.

Har faktisk blitt spurt engang om jeg hadde vært modell, men det trenger vell ikke nødvendigvis bety så mye....ikke vet jeg?

Uansett, hadde jo vært hyggelig med litt respons. Syntes jeg fortjener noen sjanser i hvert fall. Men vill gjenta, jeg er ikke veldig overfaltisk, så lenge jenta ser ok ut og ikke er overvektig:)

Hadde du svart hvis en sikkelig mindre kjekk kar hadde tatt kontakt med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt merke til en ting:

Det er en grunn til at det er tapermenn på nettdating: de ser bare sinnsykt merkelig ut. Derfor har de vært single i mange år. Skryter av jobb og utenlandsopphold i profilen sin - de er kanskje leder også - men når du treffer han IRL, ser du smurfeansiktet hans som gjør at du hater nettdating og aldri vil gi det en sjanse til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å ha visse krav, for all del. Men hvis du bare får tilbakemelding fra enten "feite" jenter eller "mindre pene" jenter, så sier det kanskje mest om deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den du er i rl som betyr noe, så får det heller ta den tiden det tar for den rette for deg å få lov til å oppdage hvem du er og at du virkelig faktisk er til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kanskje komme litt ann på hva du skriver til de du tar kontakt med eller hvordan profilen din ser ut.

Det er sikkert ikke så lett med slikk nett greier, men har du en venninne så kan du jo be henne om å hjelpe deg litt med hva som skal stå på profilen din og hvilke bilder du kan ha der.

Jeg har selv hatt sånn profil på blink for mange år siden og traff faktisk en jeg ble kjæreste med der (er ikke sammen lenger nå)

Men fikk også mange "rare" mail fra gutter som gikk frem på feil måte og da hjalp det ikke for meg om de så bra ut eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å ha visse krav, for all del. Men hvis du bare får tilbakemelding fra enten "feite" jenter eller "mindre pene" jenter, så sier det kanskje mest om deg ;)

Hva mener du med det, at de er mindre bra en deg? Jeg skulle gjerne møtte dem jeg, men jeg har som sagt visse krav til utseende, det må jo være lov? Kunne seriøst ønske at jeg ikke brydde meg om utseende i det hele tatt, men slik er nå vi mennesker da, dessverre

Har vell fått kontakt av en del helt normale jenter også(pene også), men syntes det er veldig vanskelig å få mer respons fra dem.

Jeg vet jo at det er flere menn som klager på dette, så jeg vet ikke hva som er hemmeligheten? Jeg kunne sikkert vært mer frempå på byen og finnet meg en dame der,men som sagt så liker jeg ikke så godt atmosfæren som er på byen. Byen er morsomt når man er full, men da holder jeg meg unda sjekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mannfolka jeg kjenner som klager på det samme har veldig ofte et veldig oppblåst bilde av seg selv. Tviler på at du er så hot som du skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*

Oj. En mann med prinsessesyndrom!

Første bud for i det hele tatt å få svar fra meg, er at mannen må kunne stave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
De mannfolka jeg kjenner som klager på det samme har veldig ofte et veldig oppblåst bilde av seg selv. Tviler på at du er så hot som du skal ha det til.

hæ, som jeg skal ha det til? Jeg tar bare utgangspunkt i hva jeg har hørt og hvor mye oppmerksomhet jeg får på byen, men er jo helt mulig at jeg bare har misforstått helt.Personlig så er jeg fornøyd med utseende mitt, men jeg syntes ikke jeg er noe sikkelig hot nei!(trenger man være det da, for å få respons tilbake)

Syntes bare at det er så vanskelig å få respons lissom, uansett hva jeg skriver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Oj. En mann med prinsessesyndrom!

Første bud for i det hele tatt å få svar fra meg, er at mannen må kunne stave.

he he, har i hvert fall ikke det nei!!

Stavinga kommer pgr av at jeg har en mild grad av dysleksi. Er ikke noe stave feil på profil min;)

Er det noen HYGGELIG kvinner her med noen GODE råd kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*
he he, har i hvert fall ikke det nei!!

Stavinga kommer pgr av at jeg har en mild grad av dysleksi. Er ikke noe stave feil på profil min;)

Er det noen HYGGELIG kvinner her med noen GODE råd kanskje?

Omlag 90% av mennene på match kan ikke stave korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Omlag 90% av mennene på match kan ikke stave korrekt.

hvorfor gidder du å være der da, hvis perfekt staving er så jævla viktig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Menn sliter med nettdating fordi det er en ekstrem overvekt av menn på slike sider. En sloss mot en syv åtte andre uansett hvilken dame en ville finne på å prøve seg på. Noe som igjen gjør at kvinner som nettdater er urimelig kravstore, arrogante og ekstremt sære. Primadonnaer av rang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caracal_*

Nå har det seg slik at på de fleste "nettsider" der folk ferdes inkludert denne sitter det moderatorer som holder tråder i gang og oppretter nye. På nettdatingsider er det alltid en viss mengde attraktive personer som det er umulig å få kontakt med. Det er fordi de ikke finnes. Profilene ligger kun der for å holde mannfolkene/kvinnfolkene innom fordi alle slike sider lever av betalene medlemmer eller antall besøkende hvis det er en gratis side. Når dette er sagt så kommer det mye an på hvor mye jobb som er lagt inn i profilen. Gjør en sløv jobb og du vil få sløve svar..

Det er også en overvekt av personer med et missforhold mellom innehavende egenskaper og de krav som stilles mot en evt partner.

Mitt beste forslag er å åpne opp døren mot verden. Millioner av parnere utenfor Norge.

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...