Amila Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Ja, hvor mange ganger har du hatt kjærlighetssorg? Dette er min tredje gang. Like vondt hver gang.
Gjest Diane Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Ja, hvor mange ganger har du hatt kjærlighetssorg? Dette er min tredje gang. Like vondt hver gang. Hmm, det er jeg som har avsluttet ting, men det gjør vel kanskje alt enda verre når jeg tenker meg om. Fordi jeg tenker hele tiden "hva om jeg ikke gjorde det". Men det har skjedd tre ganger. Like lite morsomt hver gang. Håper aldri det skjer igjen, men det er vel for mye å håpe på!
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Har hatt en voldsom kjærlighetssorg. Hatt to mindre, som jeg på den tiden følte var veldig ille men som har bleknet i forhold til den jeg hadde sist. I ettertid ville jeg faktisk ikke vært foruten erfaringen, lærte veldig mye av det, men jeg håper og ber om at det aldri skjer igjen..! Det er helt ubeskrivelig vondt.
Amila Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 Har du slått opp med alle din ekser? Er det lettere enn å bli dumpet? Jeg har alltid vært den som blir dumpet, huff. Synes det er såååå vondt. Siste eksen min skal gifte seg snart, og dette er kun 2 måneder han gjorde det slutt med meg. Vondt å bli erstattet så fort.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Tre ganger. Ex 1 gjorde han det slutt med meg, vi ble sammen igjen og han gjorde det slutt. Ex 2 gjorde det slutt med meg, og vil ha meg tilbake nå. Denne gangen går jeg ikke på samme smell. Ett brudd kan gi deg erfaringer du ikke ville vært foruten, selv om situasjonen er håpløs der og da.
Gjest TB Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Har du slått opp med alle din ekser? Er det lettere enn å bli dumpet? Jeg har alltid vært den som blir dumpet, huff. Synes det er såååå vondt. Siste eksen min skal gifte seg snart, og dette er kun 2 måneder han gjorde det slutt med meg. Vondt å bli erstattet så fort. Det er det verste jeg har hørt! All støtte til deg! Jeg har stort sett selv også blitt dumpet. Har gjort det slutt med tre stk, men det var ikke noe som hadde vart spesielt lenge. Nå har jeg blitt dumpet igjen (se tråden SLUTT) og det er helt grusomt. Trodde virkelig at dette var mannen i mitt liv og at jeg skulle slippe å gå igjennom dette igjen. Jeg har vel mistet litt tellingen hvor mange ganger jeg har fått hjertet mitt knust, men kanskje 3 ganger sånn skikkelig.
Gjest Diane Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Har du slått opp med alle din ekser? Er det lettere enn å bli dumpet? Jeg har alltid vært den som blir dumpet, huff. Synes det er såååå vondt. Siste eksen min skal gifte seg snart, og dette er kun 2 måneder han gjorde det slutt med meg. Vondt å bli erstattet så fort. Jepp... Jeg har ikke ønsket det, da... Har ikke veldig mange, bare 3. Den ene er vel egentlig ikke ordentlig eks i manges øyne en gang, fordi det varte veldig kort. Men det var det vondeste bruddet, egentlig.
Kjetil S. Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har også bare hatt én virkelig kjærlighetssorg. Det var den gangen jeg oppdaget at samboer koste seg fælt med en nabo mens jeg var på jobben. Bortsett i fra det så mistet jeg min veldig gode venninne for en liten tid siden, men det var bare sorg...
MissStiles Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 2 ganger. Håper ikke jeg får kjærlighetssorg en gang til.
Alladin Skrevet 27. januar 2010 #13 Skrevet 27. januar 2010 Etter jeg gikk fra min mann (sammen 13 år) hadde jeg i grunnen ikke så mye kjærlighetssorg, men... nå etter 2,5 år sammen med min X så vet jeg virkelig hva dette går i. Fy f... hvor vondt det gjør :-( Så svaret er i grunnen 1 gang.
~white lady~ Skrevet 27. januar 2010 #14 Skrevet 27. januar 2010 Minst 3 ganger, i varierende grad. Men vondt er det uansett (...Så har vel jeg knust noen hjerter også...)
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. januar 2010 #15 Skrevet 27. januar 2010 Bare en, men jeg synes det er en gang for mye.
Gjest 22 Skrevet 28. januar 2010 #18 Skrevet 28. januar 2010 3 ganger, vondere og vondere. Spesielt denne gangen da han "trengte litt tid alene" og løp rett i armene på eksen. Nå er jeg slettet, svarer ikke på sms ingenting, enda jeg bare ønsker ha tilbake tingene mine og levere hans. Lurer på om jeg får tilbake den gleden jeg hadde sammen med han igjen:(
Gjest Gjest25 Skrevet 28. januar 2010 #19 Skrevet 28. januar 2010 aldri =) krysser fingrene for at jeg slipper!
Gjest kreps73 Skrevet 28. januar 2010 #20 Skrevet 28. januar 2010 1 gang. Har kjærlighetssorg nå, og jeg har aldri hatt det så vondt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå