Gjest TS Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Er interessert i å vite mer om pilates. Har ikke tilgang til det her jeg bor, men jeg er veldig smidig og myk av natur og jeg tenkte det kunne være et fint supplement i tillegg til annen trim. Derfor ønsker jeg svar på noen spørsmål før jeg evt kjøper meg matte og dvd`er jeg kan følge, og ser frem til deres tilbakemeldinger. 1. Hvordan "trener" du pilates? På senter eller hjemme? 2. Hvor ofte ? 3. Hva slags resultater har du merket deg, hvis noen? 4. Kombinerer du det med andre treningsformer?
2010slankeren Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 1. Hjemme. 2. Ikke så ofte som jeg skulle ønske men jeg prøver å gjøre det en gang i uken sammen med noe annet, f.eks etter en halvtime med ellipsemaskin. 3. Har ikke merket noe enda 4. Ja, gåturer, ellipsemaskin og løping i trapper!
bombadilla Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 1. Jeg trener pilates på treningssenter 2. En gang i uken, en time hver gang. Så tar jeg noen øvelser på egenhånd hjemme innimellom 3. Har merket stor endring i holdning, og en styrking av kjernemuskulatur (mage/rygg). Veldig effektiv trening, men det er avhengig av at øvelsene utføres riktig. Jeg er derfor skeptisk til å hive seg på hjemmetrening via dvd uten å ha tatt et par timer med instruktør først. 4. Ja, kombinerer det med step, jogging/tredemølle, elipse og styrketrening. Anbefaler pilates på det sterkeste, men vil altså anbefale deg å få veiledning før du "lærer øvelsene feil" og ikke får noe utbytte av treningen.
Quentra Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 1.Hjemme, men anbefaler å gå på treningssenter for å komme godt igang. 2.3 ganger i uken 3.jeg har merket stor endring i holdning, hvordan jeg går, og at jeg er mye smidigere og sterkere. 4.ja, jeg kombinerer det med spinning og styrketrening med frivekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå