Gå til innhold

KMS moisrepair

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bananas_*
Skrevet

KMS moistrepair, den blå.

Er den bra? Eller er det bare overpriset skvip?

Noen med erfaringer fra denne? Tenker på både shampo, balsam og kur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker i allefall shampoo'en kjempegodt!

Endret av Stellia
Skrevet

Har ikke prøvd denne, men liker KMS sine produkter godt. Bedre enn redken, joico etc..

Skrevet

Veldig glad i shampoen. Den rengjør godt, skummer bra, selv om håret er veldig skittent, men etterlater ikke håret tørt og overrenset. Jeg har brukt denne lenge og kommer nok til å fortsette å bruke denne i kombinasjon med andre shampoer som skal prøves :) Den koster heller ikke mye til å være Frisørprodukt, og kjøper du den på nett får du den til litt over hundrelappen!

Skrevet

liker shampooen veldig godt, lukter deilig og rengjør godt. Balsamen er jeg ikke såå fan av, synes ikke den løser floker så bra. Men det skal sies at resultatet blir fint selvom, jeg er bare litt kresen på konsistensen til balsam :sjenert:

Det beste produktet i serien er overnight mask. Den er bare helt sinnsyk god! Vil virkelig anbefale deg å investere i den. Du får bare fire tuber, men det holder å bruke en halv tube per gang så har du den litt lengre :) Denne skal hvertfall jeg kjøpe til meg selv snart hihi :)

Skrevet

Den er ikke veldig bra, men helt grei.

De gangene jeg har hatt veldig tørt hår har jeg måttet bruke den ofte og over lang tid for å få ordentlig effekt.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har sjampoen, balsamen og hårkuren.

Selv synes jeg serien er helt OK, men mitt tørre hår krever enda mer fukt enn hva det får av disse produktene.

faktisk er den lilla flasken med balsam (den for krusete hår) bedre for håret mitt enn moist-balsamen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...