Gå til innhold

Cheap Monday - for en med lår og rumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På evig jakt etter den perfekte jeansen... Liker bukser som er litt rette i beina, gjør ikke noe om de er stramme rundt leggen, så lenge de ikke er klistremerke.. problemet mitt er stort sett lenger oppe, rundt rumpe og liv. trenger en bukse som sitter mer rundt midjen min. fant denne på asos, noen som har erfaringer?

http://www.asos.com/Cheap-Monday/Cheap-Mon...;clr=Rinse+Wash

Ellers - tar gladelig i mot tips om andre bukser!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For å svare på overskriften din, så vil jeg ikke anbefale Cheap Monday-jeans til dem med hofter, lår og rumpe. Dersom man ønsker å fremheve formene, blir det en annen sak.

Endret av Stellia
Skrevet

Jeg har verken lår eller rumpe, og passer Cheap Monday som et skudd. De er temmelig stramme på legger og lår for meg, og jeg har både smale legger og lår. Samtidig har jeg gitt en av mine gamle CM-bukser til ei venninne med litt mer muskuløse lår og form på rumpen, og hun fikk dem på seg. Så det kommer kanskje an på om man er vant til å ha pølseskinnbukser eller litt mer behagelige bukser? Skinny jeans er vel generelt ikke for jenter med lår og rumpe. Men det finnes nok andre modeller som kan være mer kledelig.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg kjenner ikke til Cheap Monday, men vet at Acne visst nok skal ha bukser som er egnet for mennesker med rumpe og lår. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...