Gjest Forbannet gjest Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hva gjør man når man hører typen sin sier dette?? så er jo ikke du noe særlig tynn heller da, så jeg skjønner ikke at du klager så mye på hva jeg putter i munn!!! Gjett om det klikket for meg??!!? det klikket rett og slett for meg og jeg ved uhell eller hva faen knuste den dyre vasen han har kjøpt til meg på burdsgaen min ifjor! Whatever! what so ever!!! f###!!!!!!!!! Han spiser og spiser og blir enda feitere og ikke tåler engang når jeg sier til han at han må være forsiktig med sukkerinntaket sitt!!! Og så får jeg høre dette??? Jeg er ikke syltynn greit, det vet jeg. men hva er vitsen å si det til meg at jeg er tjukk?? Jeg vet da for f##n meg det, men han er da tjukkere! Den sideflesken blir bare større og større og den henger utfor buksakanten!! Jesus! ville bare lufte ut tankene mine!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Det er vel omtrent like hyggelig for han å høre, som for deg tenker jeg. Hvis du ordlegger deg på den måten til vanlig også, er det jaggu ikke rart du får igjen.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Det er bedre med feit mat enn fitte
Bellatrix Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er enig med gjest, den kommentaren ba du om. Hvis du er bekymra for helsen hans bør du kanskje ta det opp på en annen måte? hva sa du da du kommenterte sukkerinntaket hans? Er det greit at du synes han er tjukk, men han får ikke mene at du er tjukk?
Gjest forbannet Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Det er bedre med feit mat enn fitte er det nødvendig å si dette? For en mann!
Caramello Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor er det værre at du sier slikt til han, enn omvendt?
LilleChili Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Da burde jo du også oppføre deg like eksemplarisk du ønsker han skal oppføre seg.
Gjest forbannet! Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er enig med gjest, den kommentaren ba du om. Hvis du er bekymra for helsen hans bør du kanskje ta det opp på en annen måte? hva sa du da du kommenterte sukkerinntaket hans? Er det greit at du synes han er tjukk, men han får ikke mene at du er tjukk? Han er tjukkere, laaaaangt mer tjukkere enn meg! Og han spiser smågodt nesten hver kveld! i tilleg til cola! cola cola cola cola! cola meg her og cola meg der! Sånn kan det ikke fortsette? Det har jeg sagt til han flere ganger. Nå vet jeg ikke om jeg orker å minne han på det enda en gang! Nå er jeg tjukk også da, men jeg tenker da på hva jeg putter i munnen min! Jeg går ikke og kjøper løsvekt smågodt nesten hver kveld, eller baconcrisp!! Og øl må han ha hver lørdag! Ikke nødvendigvis fest-drikking, men om han sitter der alene eller om det kommer kompiser av han, så blir det øl uansett! hver lørdag! Jeg gir opp!! Er det andre menn som er sånn? NEI! Det er nok bare han som oppfører seg sånn! Og så sier han noe sånt til meg??? Man sier ikke noe sånt til kjerringa si vel?!
Bellatrix Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Det høres ikke ut som at han har en sunn livsstil, nei. Men hvordan formidler du til han at du er bekymra? Er du bekymra eller bare irritert?
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Aw, er du misunnelig fordi han ikke går og tenker på vekten sin hele tiden? :\
Gjest Steinar42 Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Han er tjukkere, laaaaangt mer tjukkere enn meg! Og han spiser smågodt nesten hver kveld! i tilleg til cola! cola cola cola cola! cola meg her og cola meg der! Sånn kan det ikke fortsette? Det har jeg sagt til han flere ganger. Nå vet jeg ikke om jeg orker å minne han på det enda en gang! Nå er jeg tjukk også da, men jeg tenker da på hva jeg putter i munnen min! Jeg går ikke og kjøper løsvekt smågodt nesten hver kveld, eller baconcrisp!! Og øl må han ha hver lørdag! Ikke nødvendigvis fest-drikking, men om han sitter der alene eller om det kommer kompiser av han, så blir det øl uansett! hver lørdag! Jeg gir opp!! Er det andre menn som er sånn? NEI! Det er nok bare han som oppfører seg sånn! Og så sier han noe sånt til meg??? Man sier ikke noe sånt til kjerringa si vel?! Kvinner gir glede, men det gjør også mat! Derav utsagnet "En veis til en manns hjerte, er gjennom hans mage". Hvorfor kan du ikke la han spise det han vil ha? Er det så nøye om han blir litt rund i kantene? Hvis du ikke er en supermodell selv, så forstår jeg ikke hvordan du kan oppføre deg slik. Du minner meg fryktelig mye om den slegga jeg er gift med.
Gjest Rattata Skrevet 27. januar 2010 #12 Skrevet 27. januar 2010 Hehe...beklager smilet mitt men...ehh, dere høres ut som to barn som krangler om en leke i barnehagen. Med en gang man tenner på alle plugga, får man INGEN saklig diskusjon. Kommunikasjon, kommunikasjon..har dere prøvd det? Ta dere en prat om hv som sårer, og fortell han på et saklig vis om hva som kan skje ved stort sukkerinntak! Hvis dere er overvektige, hvorfor ikke bruke energien på å trene...i stedet for å gå løs på hverandre med den? Spis mye grønnsaker om magert kjøtt, da blir dere mer "harmoniske" også
Gjest forbannet Skrevet 27. januar 2010 #13 Skrevet 27. januar 2010 Det høres ikke ut som at han har en sunn livsstil, nei. Men hvordan formidler du til han at du er bekymra? Er du bekymra eller bare irritert? Akkurat nå er jeg så forbannet på den dritten!! Jeg vil ikke bekymre meg mer! Nå holder det! Han får bare holde på!! ete alt han har plass til i munnen!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 27. januar 2010 #14 Skrevet 27. januar 2010 Akkurat nå er jeg så forbannet på den dritten!! Jeg vil ikke bekymre meg mer! Nå holder det! Han får bare holde på!! ete alt han har plass til i munnen! You only live once, live large
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #15 Skrevet 27. januar 2010 Hva gjør man når man hører typen sin sier dette?? så er jo ikke du noe særlig tynn heller da, så jeg skjønner ikke at du klager så mye på hva jeg putter i munn!!! Gjett om det klikket for meg??!!? det klikket rett og slett for meg og jeg ved uhell eller hva faen knuste den dyre vasen han har kjøpt til meg på burdsgaen min ifjor! Whatever! what so ever!!! f###!!!!!!!!! Han spiser og spiser og blir enda feitere og ikke tåler engang når jeg sier til han at han må være forsiktig med sukkerinntaket sitt!!! Og så får jeg høre dette??? Jeg er ikke syltynn greit, det vet jeg. men hva er vitsen å si det til meg at jeg er tjukk?? Jeg vet da for f##n meg det, men han er da tjukkere! Den sideflesken blir bare større og større og den henger utfor buksakanten!! Jesus! ville bare lufte ut tankene mine! Hærregud da kjerring!!! Gjør det slutt med han da, hvis det er så ille at han er såååå jjæævli feit.. Hvem er det egentlig som er frekk? Du maser på han om han´s matvaner, og på den måten sier du at han er feit, så blir han lei av masinga (forståelig) Og forteller deg et lite fakta! Han sa ikke at du var tjukk, han sa du ikke var særlig tynn. Og det bekrefter du også selv at er sant!! Halloo liksom.....
Gjest forbannet ts Skrevet 27. januar 2010 #16 Skrevet 27. januar 2010 Kvinner gir glede, men det gjør også mat! Derav utsagnet "En veis til en manns hjerte, er gjennom hans mage". Hvorfor kan du ikke la han spise det han vil ha? Er det så nøye om han blir litt rund i kantene? Hvis du ikke er en supermodell selv, så forstår jeg ikke hvordan du kan oppføre deg slik. Du minner meg fryktelig mye om den slegga jeg er gift med. Åja.. så det finnes flere menn der ute som er som denne weirdo typen min ja. Jeg mener ikke du er weirdo steinar42. Det er typen min som er det som ikke tenker på noe annet enn cola og sjokolade. Jo! selvfølgelig får han spise det han vil, men det jeg sier til han er kun en påminnelse, sånn at han ikke overdriver med all den cola og smågodt og øl! Og så sier han til meg at jeg er tjukk??! Hva er vitsen med det da?? Jeg vet det, og han trenger ikke si det! Jeg putter ihvertfall ikke smågodt og cola i meg hver eneste dag nesten! Dere skjønner visst ikke problemet her..
Frua Skrevet 27. januar 2010 #17 Skrevet 27. januar 2010 Han er voksen og vil han spiser godteri og drikke cola hver dag så må han få lov til det. Skal du klare å få han til å spise sunt og gå ned noen kg så får du motivere han, ikke mase og kritisere. Jeg tror at han slang ut den kommentaren til deg bare så du skulle få føle litt på hvordan han har det. Menn har også komplekser for mage,rompe pupper og lår selv om de ikke snakker så mye om det.
Gjest Steinar42 Skrevet 27. januar 2010 #18 Skrevet 27. januar 2010 Åja.. så det finnes flere menn der ute som er som denne weirdo typen min ja. Jeg mener ikke du er weirdo steinar42. Det er typen min som er det som ikke tenker på noe annet enn cola og sjokolade. Jo! selvfølgelig får han spise det han vil, men det jeg sier til han er kun en påminnelse, sånn at han ikke overdriver med all den cola og smågodt og øl! Og så sier han til meg at jeg er tjukk??! Hva er vitsen med det da?? Jeg vet det, og han trenger ikke si det! Jeg putter ihvertfall ikke smågodt og cola i meg hver eneste dag nesten! Dere skjønner visst ikke problemet her.. Jeg forstår hva du mener, og hvor du vil. Men hvordan hadde du følt deg hvis han skulle kontrollere hver eneste sjokolade bit eller liter cola du konsumerer? Det er ingen som liker å bli overvåket slik. Han merker jo selv når magen hans er full, det gjør ikke du.
Gjest forbannet ts Skrevet 27. januar 2010 #19 Skrevet 27. januar 2010 Kvinner gir glede, men det gjør også mat! Derav utsagnet "En veis til en manns hjerte, er gjennom hans mage". Hvorfor kan du ikke la han spise det han vil ha? Er det så nøye om han blir litt rund i kantene? Hvis du ikke er en supermodell selv, så forstår jeg ikke hvordan du kan oppføre deg slik. Du minner meg fryktelig mye om den slegga jeg er gift med. Som jeg har fortsått har kona di sikkert mast på deg også.. men er ikke det rart da at ho sier de tingene ho har sagt til deg? Det er vel bare for din egen skyld at ho sier det til deg. Akkurat det samme gjør jeg med typen min, men at han skal komme og ta igjen fordi jeg minner han på at han ikke må overdrive coladrikkingen og sukkerinntaket sitt! det blir jo bare helt feil! Han er weirdo ass! Han må rett og slett vokse opp! Hva er vitsen med å ta igjen da? Hva får man ved å ta igjen?? Jo, det blir bare krangel ut av det!! Nei jeg gir opp!!
Gjest Ingeniøren Skrevet 27. januar 2010 #20 Skrevet 27. januar 2010 Det har jeg sagt til han flere ganger. Akkurat noe menn elsker, kjerringer som maser og klager konstant. Er man dum nok til å påpeke at dama ikke er perfekt hun heller, ja da blir det livlig i huset. Tipsene du får om å bruke litt positiv forsterkning istede for alltid bare rakke ned på det negative er slett ikke dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå