Gå til innhold

Cupido

Gjest MikeWaters

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hei,

Er det andre par eller single her inne som har eller har hatt profiler på cupido e.l. sextreffsider?

Hvordan har det evt. funket for deg/dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Er det andre par eller single her inne som har eller har hatt profiler på cupido e.l. sextreffsider?

Hvordan har det evt. funket for deg/dere?

Har hatt en profil der med en elsker en kort periode, og for meg selv nå.

Har truffet 4 stk derfra, og med 2 av de har det endt opp i sengen :sengekos: dessverre har det ikke blitt til noe mer enn ett par ganger med de 2, vet ikke om det først veldig spennende fordi en ser nesten utelukkende etter sex, men så etter at en har fått det så kan det stilne litt til (fra begge partner skal det sies...).

Som regel får en ikke svar der inne ettersom det er kun 5 meldinger om dagen (og jeg tipper jentene blir nedrent av meldinger fra gutter...), men av og til skjer det noe.

Er der inne fremdeles, men tar det ikke så veldig seriøst.

Gjest gjestedama
Skrevet

Ja, hadde profil der en stund, men slettet den. Jeg fikk mange mail, både fra menn som kun ville ha sex og fra menn som var ute etter forhold.

Jeg hadde ikke en typisk sexprofil der inne, men en generell som søkte etter mer/annet enn bare sex.

Det er vel der som andre steder, en må kunne snakke for seg for å være og forbli interessant, nytter ikke med enkle ting, en må ha LITT å si også.

Og det var det mange som hadde, mange spennende menn der inne:)

Så finner en vel ut om en passer sammen seksuelt, og kanskje også mentalt;)

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

jeg har profil der.

jeg møtte to menn, men var så ung og ''dum'' at jeg gikk rett i seng med en gang.

har ikke vært inne å sjekket på en stund, men er mange som virker veldig useriøse, spør hva jeg har på i første melding og lignende.

og som kvinne der inne får du så mange meldinger at det er vanskelig å finne de seriøse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...