Arwen Skrevet 2. september 2003 #1 Skrevet 2. september 2003 Holder dere detaljene rundt bryllupet deres hemmelig for omverdenen, eller er det ikke så farlig? Vi bryr oss ikke om om alle får vite hva vi skal spise, at par får sitte sammen under middagen, hva slags musikk vi skal ha osv. Jeg kommer også til å vise frem kjolen til de som vil se. Noen som holder alt hemmelig her? Og i så fall lurer jeg litt på hvorfor. Dette er ikke kritikk hvis noen tror det, er bare nysgjerrig fordi jeg var i et bryllup i våres hvor alt skulle være veldig hemmelig.. skjønte aldri helt hvorfor. Trenger altså en forklaring
Gjest Muppi Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 Stedet vi skal ha festen har vi fortalt andre om, bandet også. Meny, kjole, "underholdning i kirken", brullupsuite, brudevals musikk etc...holdes hemmelig. De eneste som jeg har fortalt om kjolen min til, og som har sett den, er mine to forlovere, min søster, og min mor. Dette for att jeg ikke vil att min kjære skal vite hvordan jeg skal se ut. Noen små overraskelser under veis i bryllupet kommer også, som vi heller ikke kommer til å fortelle alle om. En av de største hemmelighetene er att vi skal prøve å få en kjent kvinnelig artist til å synge og spille heaven av bryan adams på piano i kirken. Dette er en sang vi alle i jentegjengen elsker,så det blir nok litt av en overraskelse og mange tårer.........
nessi Skrevet 2. september 2003 #3 Skrevet 2. september 2003 Vi holder ikke ting hemmelig. Vi synes det er gøy å dele forbredelsene med andre. Vi skal ha selskapet i et lokale hvor vi må ordne alt selv, og venner har alt tilbydt seg å hjelpe til med ting og tang på forhånd. Vi har sagt at vi gjerne heller tar i mot hjelp til å lage en perfekt kveld enn dyre gaver. En av de største hemmelighetene er att vi skal prøve å få en kjent kvinnelig artist til å synge og spille heaven av bryan adams på piano i kirken. Dette er en sang vi alle i jentegjengen elsker' date='så det blir nok litt av en overraskelse og mange tårer.........[/quote'] Vi har bestemt oss for å danse "bryllupsdansen" til Heaven med Bryan Adams vi. Dette er vår sang, så vi synes det er koseligere og mer romantisk å danse til den enn en valsemelodi vi ikke har noe forhold til.
ringblomst Skrevet 2. september 2003 #4 Skrevet 2. september 2003 Nei, vi holder ikke bryllupet hemmelig. Skulle tatt seg ut at alle jentene her får vite mer enn mine nærmeste venninner, tanter etc. Noen små overraskelser håper vi å få til, men hvis folk spør, så svarer vi. Er som Septemberbrud glad for å dele forberedelser og oppgaver med andre; har ikke lyst til å stresse på min egen bryllupsdag .
Gjest MrsL Skrevet 2. september 2003 #5 Skrevet 2. september 2003 Vi holder ikke så mye hemmelig, nei. Jeg klarer ikke det, men min kjære er flink til det. Vi har ett par planer for kirka som ingen vet om. Vi har et par sanger som liksom er våre som vi skal prøve å få noen til å fremføre. Kjolen har min forlover sett og en annen venninne, og mine foreldre har fått tilsendt bilde av den. Det er de eneste som får se kjolen. Den henger faktisk i skapet mitt og jeg kan stole fullstendig på at ikke min kjære smugtitter Ellers har jeg en hemmelighet til ham, men det kan jeg jo ikke skrive her da, i tilfelle han skulle rote seg inn her Synes det er artig å dele med andre, men i en viss grad. De kan fort bli lei av bryllupsgnålet Men ved å dele tanker og idèer får jeg jo også feedback på ting
Augustbrud02 Skrevet 4. september 2003 #6 Skrevet 4. september 2003 Vi valgte å ikke holde ting hemmelig, og jeg skjønner ikke helt hvorfor alt skal være hemmelig heller... Det eneste som var hemmelig var kjolen min og "pynten" min. Det var det bare få som visste om...
Gjest Tex Skrevet 4. september 2003 #7 Skrevet 4. september 2003 Her blir det heller ikke så mye hemmeligheter.... Skulle gjerne klart å holde flere ting skjult, men jeg er ikke i satnd til å holde på egne hemmeligheter... Klarer med et nødskrik å ikke vise frem kjolen min til alle gjestene, men mannen min får ikke se!!! Ellers er det bare resten av pynten min som er hemmelig, musikkvalg og sånt kan vi sikkert fortelle etterhvert....
Gjest Junibrud04 Skrevet 4. september 2003 #8 Skrevet 4. september 2003 Vi holder noen ting for oss selv, men er det noen som spør så svarer vi.. Jeg klarer ikke å holde ting hemmelig, men noen ting bør jeg kanskje holde munn om. Er jo koselig med noen overraskelser.. Har endel rundt meg som er involverte og det er så deilig at folk stiller opp! Blir endel bryllupsgnål fra meg, så jeg tror forloveren min får litt leia noen ganger. Men da har jeg en annen venninne som stiller opp uansett hva det er jeg maser om(hun burde egentlig vært forloveren min, men for sent å angre nå..) Men noen ganger angrer jeg på at jeg er så åpen :oops: og sier alt for jeg vil gjerne at noen ting skal være hemmelig. Skal hvertfall gjøre mitt beste for at folk får en hyggelig opplevelse! Er redd for at folk skal kjede seg, men det går vel bra :-? Jeg gleder meg i allefall masse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå