Gjest sunshine-t Skrevet 2. september 2003 #1 Del Skrevet 2. september 2003 Hvor mye billigere er det å bestille det her? og hva kommer frakten på? Må jo si at jeg aldri hadde hørt om det før jeg kom inn hit.. men nå er det jo maaange som har slengt seg på den bølgen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 2. september 2003 #2 Del Skrevet 2. september 2003 Siden dette er tatt opp ørten ganger før kan du jo bare søke i forumet. Du sparer mellom 50 og 69 % av prisen i Norge. Portoen ligger på mellom 40-50 kroner. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Kan ta et eksempel da. Jeg bestilte for 740 kr. I tillegg kom frakt på 82 kr. Hvis jeg skulle kjøpt de samme produktene hos en hudpleier hadde prisen kommet på rundt 1.200 kr. De skrev ned prisen på pakken, så jeg slapp tollavgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. september 2003 #4 Del Skrevet 2. september 2003 MaeHar søkt på det nå ja... Ja det lønner seg ganske godt da, Midnattsol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå