Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er samboer på fjerde året nå og har levd med en samboer som har bare får sjeldnere og sjeldnere sexlyst.

Nå er det gått så langt at jeg kjenner jeg får vondt hver gang han tar på meg, kun fordi jeg ønsker mer. Jeg klarer ikke lenger å nyte klemmene, eller om jeg får flere kyss på rad. Da vil jeg bare ha mer.

Nå er det 1,5 mnd siden sist det ble kos. Og enda så fantastisk det er, så føler jeg han gjør det kun for meg.

Jeg ønsker ikke å høre "dump han", men råd om hva jeg kan gjøre for å lette situasjonen for min egen del. Jeg kan ikke tvinge han til sex. Så om det dere har anbefalinger på sexleketøy, eller måter jeg kan klare dette psykisk, tar jeg det gjerne imot.

Det hjelper dessverre ikke å prøve sexy undertøy, leketøy o.l på han da han rett og slett ikke blir tent av slike ting...

Flaut å si det, men etter 4 år så vet jeg fortsatt ikke hva som tenner han!

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rattata
Skrevet

Du får gi han mange komplimenter for kroppen, og rett og slett gi han en god blow-job!

Noen av mennene her inne bør komme med gode råd!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg svarer som om du er mann og din mann er en kvinne, bit tenna sammen og ikke mas. Vil hun ikke så vil hun ikke!

Skrevet

Han for både komplimenter.

BJ blir det lite av da jeg føler det er alt for enveiskjørt og at jeg ekstremt sjeldent får noe igjen for det.

Og ja, jeg liker å gi han nytelse. Men skal det ikke være litt gi og få?

Skrevet

Når du sier han ikke har sexlyst: betyr det at han ikke vil ha samleie, men gladelig tar imot sugejobb når du tilbyr det?

Har du tatt det opp med ham, og hva fikk du evt ut av det?

Gjest Rattata
Skrevet

Man skal gi og ta..

Jeg ville spurt han om det var noe som "Plaget" han jeg. Hvis han ikke viser interesse, så virker det litt rart egentlig.

Hadde min samboer avvist meg fysisk/psykisk, hadde ikke jeg kunna levd sammen med han. Ville følt meg som ei venninne...

Han jeg er sammen med nå sa at han ikke hadde noe behov for å ha sex...men han har lyst hele tiden nå :)

Vet ikke hva han tenker jeg...hjelpemidler skulle jo være unødvendig dersom man har god kommunikasjon i senga...om hva man liker og ikke.

Skrevet

Ja, har snakket om det flere ganger.

Dette har jo pågått de siste 2 årene.

Og når jeg tar det opp er det gjerne når det har gått noen uker siden sist og jeg begynner å bli frustrert, klarer å holde roen, og det ender ofte opp med at vi har sex.

Etter sexen ender jeg opp med å lure på om det kun skjedde fordi jeg nevnte det..

Nå skal det også nevnes at når vi er på ferier, så blir det sex. Vi var på hyttetur i jula og da hadde vi sex 3 ganger på 4 dager. Himmelriket for meg! Men da vi kom hjem... Rett tilbake til samme rutinen..

Gjest MikeWaters
Skrevet
Man skal gi og ta..

Man kan ikke bare gi og ta når det gjelder sex, men man kan være åpen og ærlig om sine behov og lyster, og så må man akseptere og respektere at man er forskjellige. Hvordan man takler og imøtekommer dette problemet vil selvsagt variere, men å gi/ta sex hvis man ikke har lyst fører kun til mindre sex.

Skrevet

Det er sant det du skriver MikeWaters.

Hører om de som mister sexlysten i perioder. Og da må man vise hensyn. Men nå har denne perioden vart veldig lenge, så lenge at jeg har innsett at han ikke er like glad i sex som meg.

Men man skal alikevell ikke føle seg som en dritt som bare får sex fordi man nevner at man savner det.

Nå blir jeg forhåpentlig utvekslingsstudent til høsten. Tror det blir godt å få det litt på avstand og se hvordan det blir når jeg først kommer hjem.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Det er sant det du skriver MikeWaters.

Hører om de som mister sexlysten i perioder. Og da må man vise hensyn. Men nå har denne perioden vart veldig lenge, så lenge at jeg har innsett at han ikke er like glad i sex som meg.

Men man skal alikevell ikke føle seg som en dritt som bare får sex fordi man nevner at man savner det.

Nå blir jeg forhåpentlig utvekslingsstudent til høsten. Tror det blir godt å få det litt på avstand og se hvordan det blir når jeg først kommer hjem.

Mange blir møtt med en kald skulder når de prøver seg på partneren sin, og slikt fører til brudd over langen. Det er viktig at den som ikke ønsker sex også forstår og strekker seg for å se den andres behov.

Man skal ikke måtte skamme seg over at man har lyst på sin partner, det blir i mine øyne fullstendig galt!

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Har vert i samme situasjon som deg. Vi var sammen tre år. Det var helt forferdelig, hele tiden bli avvist.. Jeg tok om sakene på egenhånd, men det gav ikke meg det jeg savnet. Jeg savnet nærheten med han. Stilte meg spørsmålet om jeg ville leve i et sexsløst forhold resten av livet, var dette noe jeg var villig til å ofre? Da så jeg på hvordan det påvirket meg. Jeg var trist, dårlig selvtillit, frustrert/gretten på han fordi han aldri ville ha meg. Når vi for det første hadde sex, hadde jeg ingen glede av det egentlig. Var ingen lidenskap. Ble mer som venne følelser, når det intime var borte. I tillegg merket jeg at når jeg var ute på byen å ble sjekket opp av menner så var jeg mye letter motagelig for den oppmerksomheten enn jeg tidligere var. Er en person som sier jeg aldri ville vært utro. Men når jeg aldri får bekreftelse fra min mann, merket jeg at fortsatte dette noen år, kunne det hende. I tillegg er jeg ung så treffer mye gutter, og vi bor i perioder fra hverandre. Så konklusjon var nei, jeg ville ikke leve i et samliv uten sex. Men for meg er sex veldig veldig viktig. Så såklart er det individuelt. Bare ikke tro det blir bedre, vi hadde det slikt lenge. Jeg prøvde også alt...

Gjest caramiacaramella
Skrevet

TS, du sier at du har snakket med ham om den manglende sexlysten flere ganger, og at dere ofte har sex etter at du har tatt det opp. Hva sier han når du spør ham hvorfor han ikke har lyst på sex? Har han kommet med noen spesifikk grunn, eller er det bare "nja, vet ikke helt jeg..."? Det kan høres ut som om han bare har sex med deg etterpå fordi du har nevnt det, sånn som du sa...Skjønner godt at du sliter, det er en vanskelig situasjon! Jeg tror bare du må prøve å snakke og kommunisere med ham så mye du klarer(uten å mase selvfølgelig) for å komme til bunns i hva som egentlig skjer. Når dere finner ut hva grunnen til dette er, kan dere begynne å fikse problemet :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Menn er late og de gidder ikke å styre og dominere så mye i senga etter noen år-

I begynnelsen så får vi både slikking og helbehandling, men dette varer jo selvsagt ikke.

Så skal du få sex er jeg redd du må bli den som styrer og bestemmer i senga og er den AKTIVE part, Du er den som rir han , som styrer farten og bruker hånd, munn og tunge, og nei , du kan ikke forvente deg at han skal gi tilbake. Men kanskje etter en stund vil han føle lyst til å tilfredstille deg og.

Sad, but true.. så er det ofte slik

Skrevet

Caramiacaramella: Han har bare ikke lyst...

Mysticgirl: Det er gått så langt at jeg føler at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det hører ekstremt ut, men jeg vet ikke hvordan jeg kan tenne han.

Skrevet

Kanskje du trekker deg unna han, når han tar på deg? Da kan jo sex lysten hos menn forsvinne raskt. Det er ikke slik at det kun er kvinner som kan påerobre seg retten, da blir det total turnoff.

Skrevet
Menn er late og de gidder ikke å styre og dominere så mye i senga etter noen år-

I begynnelsen så får vi både slikking og helbehandling, men dette varer jo selvsagt ikke.

Så skal du få sex er jeg redd du må bli den som styrer og bestemmer i senga og er den AKTIVE part, Du er den som rir han , som styrer farten og bruker hånd, munn og tunge, og nei , du kan ikke forvente deg at han skal gi tilbake. Men kanskje etter en stund vil han føle lyst til å tilfredstille deg og.

Sad, but true.. så er det ofte slik

Det var da svært til generalisering da. Det må vel i så fall være fordi vi er lei av å gjøre hele jobben slik det stort sett ellers er. Et gjennomsnittlig samleie er mye mere slittsomt for en mann en for en kvinne. Det kreves mye mere å støte enn å ta i mot støt. Tiden men bruker på oralsex på kvinner vs tid brukt av kvinner på oralsex på menn faller også ut i favør av menn som de med størst innsats. Forspill er også gjerne betydelig mere fokusert på kvinnen enn på mannen. Jeg har forøvrig lest at menn forbrenner dobbelt så mange kalorier under sex fordi de må jobbe hardere. Det hadde vært interesant om kvinner hadde fått sett hvor mye mere slitsomt sex er for menn ved å måte bruke strapon gjevnlig over tid. En ting er å slite seg ut med det en gang, noe helt annet er hver gang. I tillegg så er det menn som stort sett må ta initiativet til sex fordi selv kvinner som har lyst på masse sex ofte ikke gjør det.

Skrevet

Sexolog?

Få i ham mere fiskeolje. Det hjelper på seksualdriften. Zinc skal bidra til å bygge opp sædlagrene igjen (burde jo gjøre ham kåtere om det er mere som vil ut?)

Skrevet

Du bør goooooooooooooooogle problemstillingen. Du finner mye bedre råd i artikkel og bokform om dette en du gjør på dette forumet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Om du ikke vil høre "dump ham" så er det ikke noe noen kan gjøre for deg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Det var da svært til generalisering da. Det må vel i så fall være fordi vi er lei av å gjøre hele jobben slik det stort sett ellers er. Et gjennomsnittlig samleie er mye mere slittsomt for en mann en for en kvinne. Det kreves mye mere å støte enn å ta i mot støt. Tiden men bruker på oralsex på kvinner vs tid brukt av kvinner på oralsex på menn faller også ut i favør av menn som de med størst innsats. Forspill er også gjerne betydelig mere fokusert på kvinnen enn på mannen. Jeg har forøvrig lest at menn forbrenner dobbelt så mange kalorier under sex fordi de må jobbe hardere. Det hadde vært interesant om kvinner hadde fått sett hvor mye mere slitsomt sex er for menn ved å måte bruke strapon gjevnlig over tid. En ting er å slite seg ut med det en gang, noe helt annet er hver gang. I tillegg så er det menn som stort sett må ta initiativet til sex fordi selv kvinner som har lyst på masse sex ofte ikke gjør det.

Selvsagt er jeg enig, derfor bør hun være den aktive part så slipper han å slite seg ihjel. Her hos oss prøver vi å fordele det, men er nok jeg som er den mest aktive part, mens han ligger og slapper av og nyter bahandlingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...