Gjest LilleLovely Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 I juni skal jeg arrangere utdrikningslag, vi blir 17 personer inkl bruden. Tenkte å ha base på sommerhytta til brudens familie, der vi kan sove og spise slik at det blir billig. Hytta ligger ved sjøen utenfor Fredrikstad. Tenkte å planlegge en hel helg med aktiviteter, men da heller i et litt roligere tempo. Flere kommer fra andre kanter av landet og har ikke sett hun på en stund så da er det vel koselig om det varer litt lenger? Planlegger ballongferd i Sverige, da dette er en drøm hun har hatt lenge og det går visst ikke ann å gjøre i Norge lenger. Bortsett fra det, er helgen ganske åpen..Lurer på om dere kan hjelpe meg med forslag til aktiviter? Både generelt og gjerne spesielt hvis dere er kjent i Fredrikstadområdet og vet om noe man kan gjøre. Bruden har bare sagt at hun "vil gjøre noe gøy".. Hun er hestejente så kanskje det er noe man kan gjøre med hest i Fredrikstad? Jeg skal ikke lage et "utdritningslag" som det så fint heter, men tror hun ville likt å bli driti ut litt så lenge det er morsomt for henne også! Altså ikke noe ala å måtte selge seigmenn for å få råd til billetten hjem, men heller noe som er morsomt å gjøre.. hva vet ikke jeg. Jeg er full av pågangsmot, men har null kreativitet! Håper dere kan hjelpe meg!
fru sp Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hva med å lage istand et lite spa, ansiktsmasker i ulike farger, hårkur ol?? Å lage tapas sammen, går ann å leie kokk.. Eller leie en danseinstruktør... Kan ha ulike konkuranser ute og en konkuranse/test om hvor godt bruden og brudgommen kjenner hverandre, inkludere litt pinelige/intime spørsmål er vel lov.. Musikkquiz fra brudens oppvekst, singstar ol. Lage en minnebok til bruden, alle kan bidra med bilder og tekst. Lykke til!! Om dere skal være ved hest, sjekk at de inviterte ikke er dø allergisk
Rampolina Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Skal dere holde på en helg så må jo kostnadene spres litt så kanskje alle møtes på fredag ettermiddag med en enklere middag a la gryterett, vin og masse skravling. Leirmasker på dere alle og bare pysjamasliv. Så kan dere jo starte lørdagen med en god frokost,(sjekk opp med distrikenes ridesentre om det er noen stevner denne dagen)fiks en ridetime med instruktør og meld henne på et ridestevne (gjennomføres selvsagt med brudeslør på hjelmen) før dere tar turen til Gamlebyen for medbrakt lunsj på vollene. Hvis dere skal til Sverige så bør dere jo kanskje komme dere avgårde. Og da går det jo ann å ta båten fra Strømstad tilbake til Fredrikstad (hvis den går lenger, da... usikker på det) Eller dere kjenner kanskje noen andre som har båt som kan hente dere i Strømstad også kan dere kose dere med reker og vin på veien tilbake. Ligger hytta sånn til så kan dere jo reise direkte dit og fortsette resten av kvelden der. Søndagen går vel med til frokost og fyllesyken og å komme seg hjem igjen :o)
Gjest Bond Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod Endret 1. februar 2010 av Bond
Gjest LilleLovely Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Flotte tips, tusen takk! Skal undersøke alt dere har nevnt. Litt skummelt å planlegge utdrikningslag på et sted jeg ikke kjenner til:)
Gjest Sommerjenta* Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Hiver meg på den med scrapbook, det tror jeg bruden setter stor pris på i etterkant Jeg driver selv å styrer med et utdrikningslag nå (veldig bevisst på at det ikke skal være utdritning her og, men litt morro må man ha) Vi skal alle gi bruden en liten gave i laget, og der stopper det for meg. Er det noen som har forslag om hva slags gave man kan gi? Skal jo være innenfor tema ekteskap selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå