Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hei! Jeg trenger sårt å klippe de slitte tuppene mine, men ettersom jeg er en fattig student så har jeg ikke allverdens med penger å bruke på dette. har vært innom et par lokale friøsrer og spurt om prisen, og alle skal ha 500-700 kr Er det noen som vet om en billig pg bra frisør (gjerne drop-in)? Jeg bor på Bjølsen og er ikke så veldig kjent i Oslo, så det bør helst være i Bjølsen-området eller i sentrum. Er villig til å bruke maks 400, gjerne mindre.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Hei! Jeg trenger sårt å klippe de slitte tuppene mine, men ettersom jeg er en fattig student så har jeg ikke allverdens med penger å bruke på dette. har vært innom et par lokale friøsrer og spurt om prisen, og alle skal ha 500-700 kr Er det noen som vet om en billig pg bra frisør (gjerne drop-in)? Jeg bor på Bjølsen og er ikke så veldig kjent i Oslo, så det bør helst være i Bjølsen-området eller i sentrum. Er villig til å bruke maks 400, gjerne mindre. Dette er en gammel tråd, men lurer på akkurat det samme
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Tror de har en lærling på storo. Går ann å ringe opp dit å høre om pris.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Tror de har en lærling på storo. Går ann å ringe opp dit å høre om pris. Takk for tipset Skal sjekke det ut.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 lærling på toni & guy tar 350, jeg har vært superfornøyd hver gang! Ligger i thorvald meyers gate
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 lærling på toni & guy tar 350, jeg har vært superfornøyd hver gang! Ligger i thorvald meyers gate Takk Forresten nedi gata her, står det en plakat om at dameklipp koster 250 kr. Ser ut som det er fastpris og ikke et tilbud liksom. Men er så billige frisører til å stole på? Har de fagbrev?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå