Gå til innhold

Forlovelsesring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skal fri til min kjære, og trenger da litt hjelp.

Jeg har lyst til å gi henne en frierring (enstenet diament i hvitt gull).

Så langt så godt..

Men hvor kjøper mann slikt? Kan jo gå til en hvilke som helst gullsmed og få tak i noe, men jeg vet at frieri er BIG THING for min kjære, og da skal det ikke være noe greier de hadde liggende hos en gullsmed ett eller annet sted.

Hun er helt fantastisk, og da fortjener hun også en fantastisk frierring.

Men hvor kjøper mann slikt, og hvor stor diamant må det være?

Er Tesori ett riktig sted å gå, eller det en kjip butikk?

Sorry, men jeg er helt blank!!

Takk for all hjelp jenter..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jette_*
Skrevet

Hva me gullfunn de har mange fine frieri ringer. De fleste gullsmeder har mange flotte ringer =)Hørtes ut som en flott ring du har sett for deg=)

Skrevet

På mestergull har de noe som heter lykkeringene, her kan du designe selv. Det setter jo et fint, personlig preg.

Lykke til :goodbye:

Skrevet

Hvis du vil gå for noe klassisk og smakfullt så ville jeg også forhørt meg om Allianse-ringene. Du kan bare oppsøke en helt vanlig gullsmed.

Skrevet

Så koselig :)

Min enstens diamantring er fra Thune, og den er nyyydelig :)

De har ringer i alle prisklasser.

Skrevet

Hvis jeg skulle fått en ring, ville jeg sett på det som viktigere AT jeg fikk en ring enn hvordan den så ut, hvor den var kjøpt og hva den kostet. Om så var kunne jeg få en plastikk-ring til selve frieriet og så kunne vi sammen gå til gullsmeden (eller nettet) og kikke, for da er vi sikker på at størrelsen er helt riktig.

Skrevet

Hos Juvelen har de en eller flere ringer som kalles for "frierringen". Den jeg fikk hadde riktignok 3 steiner, men det kan jo hende de finnes med bare en stein også. Finnes i ulike prisklasser. Kjempefin ring! :)

Lykke til med frieriet!

Skrevet (endret)

Flotte frierringer finner du hos alle gullsmeder. Besøk ulike gullsmeder og se hva de har. Hvor bor du? David Andersen på Egertorget i Oslo har generelt svært mange flotte smykker, og jeg vil tro de har mange flotte enstens diamantringer. :)

Skal du virkelig stå på stortromma, så dra til utlandet og besøk en Tiffany-butikk. Der har de virkelig flotte ringer, men de koster også mer enn en ring fra en vanlig gullsmedbutikk. Tiffany sender ikke til Norge, så du må handle i butikk. Kikk på hjemmesiden her.

Endret av Grønt blad
Skrevet

Har bare positive erfaringer fra David Andersen. De har MASSE stilige ringer for en hver smak og kommer i mange prisklasser.

Alt fra diamantringer til klassiske ringer for dere begge.

Min forlovelses ring er der i fra, og vi bestillte også våre gifteringer der. Storfornøyd med service og alt! :jepp:

Skrevet

Gå rundt og titt, og jeg tror du finner den rette ringen til den rette dama!

Min forlovede gjorde nettopp dette - tittet rundt i butikkene, både de typiske kjedebutikkene, og de uavhengige gullsmedene. Han endte opp med en nydelig tre-stenet ring fra en kjede-butikk, og det var helt riktig! (Flink var han også, den passet perfekt!!)

Lykke til med frieriet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...