Gjest Heidie Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Min shoppingdagbok Håper ikke mannen finner denne
Tusle Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Vi er flere som holder shoppingdagboka skjult for mannen
Perledrøm Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Vi får sensurere litt, Heidie "Nøkkelen til et godt ekteskap er å ikke dele alle ubetydelige detaljer"
~Maja~ Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Her vil jeg følge med. Liker bloggen din kjempekjempegodt!
Quirky Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Min shoppingdagbok Håper ikke mannen finner denne Jeg lever i frykt for at kjæresten skal finne min, han ville drept meg- iallefall tatt fra meg visakortet, og det er jo like ille som å dø. :gjeiper: Men om mannen din er lik min, og nok de fleste menn, holder han seg laaaangt unna Kvinneguiden, iallefall shoppingdagbok-underforumet, de finner det av en eller annen grunn ikke så interessant som vi gjør. :D
Gjest Heidie Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Hehe, åisann, her var det jo skjedd noe :D Da får vel jeg oppdatere litt jeg også :D Husker ikke helt hva jeg har bestillt i det siste, men det er jo halve morroa, for da blir det så spennende når det kommer hentelapp i posten :D Hehe. På fredag en pakke fra The Soap Shop, med morsomme ting til badekaret :D Gjett om jeg skal ligge i badekaret i hele kveld eller :D Skal skrive omtale om tingene etter jeg har prøvd dem :D
Gjest dalieo Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Så fin blogg du har! Liker måten du skriver på! Skal legge den til i bokmerker, jeg. Aah, savner å ha badekar.. Det er ordentlig terapi å ligge der med dempet belysning, stearinlys, deilig musikk og badebomber og andre ting Og gjerne en bok..jeg blir veldig fort rastløs
Gjest Heidie Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Så fin blogg du har! Liker måten du skriver på! Skal legge den til i bokmerker, jeg. Aah, savner å ha badekar.. Det er ordentlig terapi å ligge der med dempet belysning, stearinlys, deilig musikk og badebomber og andre ting Og gjerne en bok..jeg blir veldig fort rastløs Så hyggelig! Tusen takk :D Åh, nå fikk jeg lyst på et bad igjen... Hehe. Avhengig. Jeg må aldri få meg en leilighet uten badekar :S
Rosenrød Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 Badekar er digg, ja, særlig med masse yummi oljer oppi! Elsker karet mitt!
Perledrøm Skrevet 2. februar 2010 #15 Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil også ha badekar Kjøpe oppblåsbart badebasseng? Så kan du til og med bade foran TV'en
Perledrøm Skrevet 2. februar 2010 #16 Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil også ha badekar Kjøpe oppblåsbart badebasseng? Så kan du til og med bade foran TV'en
Tusle Skrevet 2. februar 2010 #17 Skrevet 2. februar 2010 Kjøpe oppblåsbart badebasseng? Så kan du til og med bade foran TV'en God idè, da får naboen noe å le av Vi har nemlig innsikt rett i stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå