Gå til innhold

Heidie på shopping :)

Gjest Heidie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får sensurere litt, Heidie :)

"Nøkkelen til et godt ekteskap er å ikke dele alle ubetydelige detaljer"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min shoppingdagbok :) Håper ikke mannen finner denne :P

Jeg lever i frykt for at kjæresten skal finne min, han ville drept meg- iallefall tatt fra meg visakortet, og det er jo like ille som å dø. :gjeiper:

Men om mannen din er lik min, og nok de fleste menn, holder han seg laaaangt unna Kvinneguiden, iallefall shoppingdagbok-underforumet, de finner det av en eller annen grunn ikke så interessant som vi gjør. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, åisann, her var det jo skjedd noe :D Da får vel jeg oppdatere litt jeg også :D

Husker ikke helt hva jeg har bestillt i det siste, men det er jo halve morroa, for da blir det så spennende når det kommer hentelapp i posten :D Hehe.

På fredag en pakke fra The Soap Shop, med morsomme ting til badekaret :D Gjett om jeg skal ligge i badekaret i hele kveld eller :D Skal skrive omtale om tingene etter jeg har prøvd dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin blogg du har! :) Liker måten du skriver på! Skal legge den til i bokmerker, jeg.

Aah, savner å ha badekar.. Det er ordentlig terapi å ligge der med dempet belysning, stearinlys, deilig musikk og badebomber og andre ting :hjertesmil: Og gjerne en bok..jeg blir veldig fort rastløs :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin blogg du har! :) Liker måten du skriver på! Skal legge den til i bokmerker, jeg.

Aah, savner å ha badekar.. Det er ordentlig terapi å ligge der med dempet belysning, stearinlys, deilig musikk og badebomber og andre ting :hjertesmil: Og gjerne en bok..jeg blir veldig fort rastløs :sjenert:

Så hyggelig! Tusen takk :D Åh, nå fikk jeg lyst på et bad igjen... Hehe. Avhengig. Jeg må aldri få meg en leilighet uten badekar :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kjøpe oppblåsbart badebasseng? :ler:

Så kan du til og med bade foran TV'en :P

God idè, da får naboen noe å le av :ler: Vi har nemlig innsikt rett i stua :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...