Gjest Heidie Skrevet 27. januar 2010 #1 Del Skrevet 27. januar 2010 Min shoppingdagbok Håper ikke mannen finner denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. januar 2010 #2 Del Skrevet 27. januar 2010 Vi er flere som holder shoppingdagboka skjult for mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 27. januar 2010 #3 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 27. januar 2010 #4 Del Skrevet 27. januar 2010 Vi får sensurere litt, Heidie "Nøkkelen til et godt ekteskap er å ikke dele alle ubetydelige detaljer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 27. januar 2010 #5 Del Skrevet 27. januar 2010 Her vil jeg følge med. Liker bloggen din kjempekjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. januar 2010 #6 Del Skrevet 27. januar 2010 Velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 27. januar 2010 #7 Del Skrevet 27. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 27. januar 2010 #8 Del Skrevet 27. januar 2010 Min shoppingdagbok Håper ikke mannen finner denne Jeg lever i frykt for at kjæresten skal finne min, han ville drept meg- iallefall tatt fra meg visakortet, og det er jo like ille som å dø. :gjeiper: Men om mannen din er lik min, og nok de fleste menn, holder han seg laaaangt unna Kvinneguiden, iallefall shoppingdagbok-underforumet, de finner det av en eller annen grunn ikke så interessant som vi gjør. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 31. januar 2010 #9 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe, åisann, her var det jo skjedd noe :D Da får vel jeg oppdatere litt jeg også :D Husker ikke helt hva jeg har bestillt i det siste, men det er jo halve morroa, for da blir det så spennende når det kommer hentelapp i posten :D Hehe. På fredag en pakke fra The Soap Shop, med morsomme ting til badekaret :D Gjett om jeg skal ligge i badekaret i hele kveld eller :D Skal skrive omtale om tingene etter jeg har prøvd dem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 1. februar 2010 #10 Del Skrevet 1. februar 2010 Så fin blogg du har! Liker måten du skriver på! Skal legge den til i bokmerker, jeg. Aah, savner å ha badekar.. Det er ordentlig terapi å ligge der med dempet belysning, stearinlys, deilig musikk og badebomber og andre ting Og gjerne en bok..jeg blir veldig fort rastløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 1. februar 2010 #11 Del Skrevet 1. februar 2010 Så fin blogg du har! Liker måten du skriver på! Skal legge den til i bokmerker, jeg. Aah, savner å ha badekar.. Det er ordentlig terapi å ligge der med dempet belysning, stearinlys, deilig musikk og badebomber og andre ting Og gjerne en bok..jeg blir veldig fort rastløs Så hyggelig! Tusen takk :D Åh, nå fikk jeg lyst på et bad igjen... Hehe. Avhengig. Jeg må aldri få meg en leilighet uten badekar :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. februar 2010 #12 Del Skrevet 1. februar 2010 Badekar er digg, ja, særlig med masse yummi oljer oppi! Elsker karet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 1. februar 2010 #13 Del Skrevet 1. februar 2010 Weee til badekar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. februar 2010 #14 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil også ha badekar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 2. februar 2010 #15 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil også ha badekar Kjøpe oppblåsbart badebasseng? Så kan du til og med bade foran TV'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 2. februar 2010 #16 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil også ha badekar Kjøpe oppblåsbart badebasseng? Så kan du til og med bade foran TV'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. februar 2010 #17 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjøpe oppblåsbart badebasseng? Så kan du til og med bade foran TV'en God idè, da får naboen noe å le av Vi har nemlig innsikt rett i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå