Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært til utredning privat? jeg ringte for å høre priser på volvat og aleris, og det var jo veldig billig! aleris under tusenlappen m/henvisning og volvat rett over tusenlappen u/henvisning. så da vurderer jeg privat utredning for å korte ned tiden til ev prøverør (mannen har fått påvist dårlige svømmere, så vi regner med at det blir prøverør for oss), og deretter prøverør gjennom det offentlige.

noen med erfaring fra disse stedene, og det å utredes privat for deretter prøverør gjennom det offentlige?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ellinor_*
Skrevet
noen som har vært til utredning privat? jeg ringte for å høre priser på volvat og aleris, og det var jo veldig billig! aleris under tusenlappen m/henvisning og volvat rett over tusenlappen u/henvisning. så da vurderer jeg privat utredning for å korte ned tiden til ev prøverør (mannen har fått påvist dårlige svømmere, så vi regner med at det blir prøverør for oss), og deretter prøverør gjennom det offentlige.

noen med erfaring fra disse stedene, og det å utredes privat for deretter prøverør gjennom det offentlige?

Hei! :)

Jeg har vært til utredning på Aleris. Beste gynekologen jeg noensinne har vært hos! Ble virkelig ivaretatt til enhver tid.

Skrevet

Jeg har vært hos Volvat. Orket ikke vente i 2-3 mnd på offentlig gyn. Så jeg fikk time på dagen hos Volvat og er strålende fornøyd. Kostet rundt 1000 kr og da fikk jeg resepter og greier! Fant ut på første time "hva som var galt". Anbefales!

Skrevet

Man sparer MÅNEDER ved å gå veien via privat. Vi ble lut lei av det offentlige helsevesnets "vent og se" taktikk (som om mannen plutselig skulle få bedre sædkvalitet nå etter 5 års prøving -særlig!)

Tror vi sparte bortimot ett år ved å gå veien via privat. Neste gang blir det rett på privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...