Wonders Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Ja, jeg er litt i bét. Og har tenkt og tenkt. Det er en del måneder til, og jeg trenger sårt tips. Sted, gjerne med link så jeg kan titte. Gjerne med bilder om du har. Opplevelser og erfaringer med dette og leie et sted VS det å samles på restaurant... Vi blir ca 20 stk HJELP HJELP HJELP Endret 27. januar 2010 av Wonders
Wonders Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2010 Noen som hvet hva det koster å leie Stratos? http://www.stratos.as/index.php/forside.html Så på denne her; Dyna Fyr i Oslofjorden http://www.dynafyr.no/no/ Men det koster ca 10.000 kr for 4 timer! Ser dere? Jeg trenger hjelp... Jeg skal ikke gifte meg, og har lyst til å ta en real fest denne gangen, ikke ha det hjemme...
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Hva med Sagene lunsjbar ? Grefsenkollen?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 HVa med øverste etg, 17. etg, i Silon på grünerløkka? Man leier stedet, og det er utsikt over hele Oslo- https://www.sio.no/wps/portal/!ut/p/c5/...M00IGOF1D4B1004
Gjest Mamichulah Bebbeh. Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 ¨hva med den derre Opera greia i Oslo?? den derre nydelige kveldsutsikten og sånt no ?? har bare hørt masse positiv omtale om stedet, men har ikke vært der selv. Har sett bildene da, og det ser FLOTT ut!!!! jeg ble bare stirrende sånn '':|''..... er det restauranter også ?? om jeg ikke husker feil,-- så tror jeg nok det er restauranter der... med masse digg mat og sånt... ... på Opera :P i Oslo. Ønsker deg UANSETT en perfekt 30 års feiring! :D
Mio Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Engebrets cafe er utrolig fint, nostalgisk og koselig. Sted med sjel, nydelig mat og kjempeservice!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 HVa med øverste etg, 17. etg, i Silon på grünerløkka? Man leier stedet, og det er utsikt over hele Oslo- https://www.sio.no/wps/portal/!ut/p/c5/...M00IGOF1D4B1004 Tror du virkelig du får leid en hybel for en kveld? Tviler dessuten på at det var hybel TS tenkte på...
Wonders Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2010 Gjest, Silo'n er ikke en hybel. Det er bare et svært tomt lokale helt på toppen der. Har vært der flere ganger, oxo på nyttårsaften en gang. Nydelig. 360 graders utsikt og avlang terrasse. Trodde denne bare var for studenter jeg. Så må jeg styre med nøkkler og mat osv...Det er mye jobb.
Wonders Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2010 Noen som har leid noe hotell, som Summit 21 på Holbergsplass, eller På Plaza på toppen der??? Sett noen har hatt fester der...
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 Hva med å leie Fyrhuset? Fyrhuset De serverer mat
Kamikatze Skrevet 17. februar 2010 #13 Skrevet 17. februar 2010 Så må jeg styre med nøkkler og mat osv...Det er mye jobb. Er det din bursdag må du vel kunne delegere ansvaret for å ordne med nøkkel. Og mat? Catering? Lei en kokk eller annen kokekyndig? Er ikke sikkert det blir så kjempedyrt for de timene, kontra overprisede spisesteder? Gratulerer på forskudd, forresten!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #14 Skrevet 17. februar 2010 Nå vet ikke jeg hvordan type du og vennene dine er, du er kanskje ute etter high fashion party med høye hæler og cosmo, men hvis du var ute etter en skikkelig moro-fest som ingen andre har, er det noen steder i Maridalen som arrangerer events. Jeg har iallfall hørt om en rekke EKSTREMt vellykkete 40årslag som har vært der, med øksekasting og lassokasting, god tapas, flotte lokaler, folk som hjelper til og HØY partyfaktor!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #15 Skrevet 22. februar 2010 Nå sporer jeg skikkelig av her, men jeg mener du svarte i en annen tråd at du kommer fra Elverum. Hvorfor ikke leie et "lokkale" på bygda og vise Oslo-vennene hvordan en skikkelig bygdafest kan være?
Wonders Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 23. februar 2010 Stemmer det ja Men nå har jeg aldri vært på disse bygdefestene, flytta når jeg var 17, og var uskyldig i den sammenhengen. However mine venner er ikke så fisefine som meg da. Noen Stovner folk, Nordlendinger og Holmlia-folk. Og nevnte jeg galingene fra Furuset? Vi har feiret hjemme i mange år, noen ute på restauranter osv... Har kontaktet noen i byen, og de skal ha 22.000kr for bare lokale, barkeeper og dørvakt lissom, teit... Jeg har sett på en del lokaler, mye dysterst og gammalt. Jeg blir bare 30 år assa, ikke 70 Og mange slike events er langt unna sentrum.
Billebill Skrevet 23. februar 2010 #17 Skrevet 23. februar 2010 En venninne av meg holdt 30-årslaget sitt her: http://maps.google.no/maps/place?sourceid=...640044177979584 Hun hadde med mat selv (du kan bestille catering). Tror ikke hun betalte noe for leie, og fikk lavere pris på øl og vin. De åpnet stedet for andre gjester kl 00.00, men da var festen også på et stadie hvor det passet seg veldig bra. Vi var ca 25 stykker og hadde en helt strååålende kveld. Gjestene bestod av en sånn god miks som dine gjester: Litt bygdefolk, en og annen musiker og en god del skyhøye hæler. Var et kjempekalas!
Gjest Fisk Skrevet 23. februar 2010 #18 Skrevet 23. februar 2010 Jeg bare lurer på hvilken kategori bursdagen din faller under: Kultur, litteratur eller musikk? Stor kulturbegivenhet eller, siden den er postet her?
Kamikatze Skrevet 23. februar 2010 #19 Skrevet 23. februar 2010 Jeg bare lurer på hvilken kategori bursdagen din faller under: Kultur, litteratur eller musikk? Stor kulturbegivenhet eller, siden den er postet her? Sjeften! :gjeiper:
Wonders Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #20 Skrevet 3. mars 2010 hahahah thanx Kamikatze Jeg har funnet et bra sted på St. Hanshaugen. En restaurant og under er det en bar... Får se om de klarer å pull this off da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå