Sofia Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg blir snart gal av å vente. Nå er det gått 17 uker siden jeg bestilte min Maggie-kjole og den er ikke i nærheten engang! Jeg ringte idag og fikk til svar at jeg måtte regne med at det fortsatt kunne ta mellom 3 og 5 uker!!! Det er jo grusomt!! Er jo så spent på om den passer. Jeg har nemlig bestilt den i 2 str større enn 36 som jeg prøvde og nå driver jeg jo å slanker meg. Vi tilpasser, sa damen.. jaja...men jeg vil prøve den for å se... Vil ha kjolen min NÅ!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Åh, skjønner at du ikke har det helt bra om dagen da =) Hvor har du bestilt fra?
LindaM Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Å, så kjedelig å vente! Jeg fikk beskjed om at det var 6 mnd leveringstid på min maggie-kjole (bestilte på kristins brudesalong i Lillestrøm) Jeg fikk en skikkelig overraskelse her om dagen, når jeg fikk telefon om at kjolen min hadde kommet allerede etter 4 og en halv mnd!! Skal på tilpasningstime i morgen, og glede/gruer meg litt.. sommerfugler i magen! Skjønner at du er veldig spent på str. Jeg måtte ned 3 str i forhold til prøvekjolen de hadde i salongen, så er veldig spent på om alt passer som det skal. Men de er jo veldig flinke på tilpasning Lykke til med kjolen! Plutselig er den i hus! Og den kommer sikkert til å være verdt ventetiden!
Sofia Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2010 WOW. Måtte du ned 3 str. Det er jo enda en str forskjell fra den jeg har bestilt. Forresten fra Hans & Hennes brudesalong i Tromsø. Jeg må bare smøre meg med tålmodighet en stund til. Så heldig du er som har fått kjolen allerede. Håper den passet til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå