Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har herved gitt opp å barbere skrittet. Jeg har prøvd "alt" for å unngå nupper, røde prikker og kviser/inngrodde hår. Nå gir jeg opp, for jeg ser virkelig ikke ut etter barbering. Det er nok ikke meningen at jeg skal være barbert i det området. Og samboeren min synes det er helt ok, han har ikke engang noe imot full buskvekst. Men jeg føler meg ikke vel med å la det vokse villt. Jeg vil gjerne trimme veksten, sånn at hårene er så korte som mulig uten at de blir stikkende korte. Hvilken metode er best da? Finnes det noe i retning ladyshave som kan stilles inn på f.eks. 1 cm?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Er det virkelig ingen som har et tips å komme med?
vesla86 Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg bruker samboer sin hårtrimmer, hehe. Men det blir kortere enn 1 cm, mer 1 mm kanskje? Det følger jo med sånne "kammer" sånn at lengden kan justeres, men da blir den litt for stor og uhåndterlig der nede.
Gjest ts Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Takk for tipset! Men blir ikke 1mm veldig stikkende da? :klø: Føler meg som en fjortis som har fått sine første kjønnshår... *tør ikke innrømme min egentlige alder*
vesla86 Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Hehe:) Tja, jo, det stikker kanskje litt, men jeg legger ikke noe særlig merke til det. Slipper ihvertfall unna kløende nupper!
Siiw Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Da burde du heller vokse: P Og jeg hadde røde nupper der når jeg begynte og barbere, men ga seg det. saks er jo nesten farlig der nede:o
Gjest Hæ? Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Da burde du heller vokse: P Og jeg hadde røde nupper der når jeg begynte og barbere, men ga seg det. saks er jo nesten farlig der nede:o Hvorfor skulle det være farlig? Trenger ikke å bruke hagesaksa heller.
Gjest Epilator Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Braun sin epilator (http://www.braun.com/global/female-grooming/silk-epil-epilators/silk-epil-softperfection.html) har to ulike "hoder", et som napper, og et som trimmer; hvorav det som trimmer gir perfekt lengde for min del, kanskje 0,5 cm eller noe.
Hildy323 Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Ingenting i veien for å bruke saks. Bare vær forsiktig og prøv deg frem på lengden, noen millimeter blir fint og mykt. Overrask samboeren din - han kommer til å like det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå