Gjest Gjest_jente21 Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg vil trene rumpa, og vil ha deres tips til effektiv trening! Øvelsene må kunne gjennomføres i stua, dvs uten masse fancy treningsapparater/hjelpemidler. Har lest at knebøy skal være vidundermedisin, men synes det tar mer i lårene enn i rumpa, og det er der jeg også blir støl.. Kanskje jeg gjør det feil. Uansett, trenger sårt tips, jeg vil ha fin rumpe
Gjest FrøkenSnop Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Av og til når jeg sitter på PC'en kniper og slipper jeg rompemusklene i 5-10 minutter vet ikke om det hjelper på å stramme noe særlig, men det kjennes bestydelig i rompa etter de 10 minuttene! Bare husk; Raskt og hardt, så du kjenner det :gjeiper:
zapp Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jo, knebøy er tingen Men så er det jo greit å få litt vekt på skuldrene da.. mulig du har noe hjemme du kan bruke bare lat som om du setter deg ned på en lav stol når du skal ta knebøy. Jeg kjenner det i hvertfall godt i rumpa
IdaEmilia Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 knebøy og utfall. Det er klart du kjenner knebøy i lårene også, det skal jo ta der også. Dessuten er det jo ikke dumt å trene lårene samtidig som du trener rumpa liksom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå