Gå til innhold

Romantica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har linker til Romantica?

Har kjøpt kjole fra dem og har funnet en side fra Romantica, men der er ikke kjolen min :(

Har så lyst å vise den fram og høre hva dere syns, men.........

Modellen er Alice.

På den siden jeg har funnet er det heller ikke mulig å komme i kontakt med Romantica via mailen deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Det var den jeg hade fra før. Der er den ikke og jeg kan heller ikke komme i kontakt med dem via siden. Får vel bare gi opp å vise den frem jeg :cry:

Skrevet

Hvorfor kan du ikke komme i kontakt med dem via siden?

Det er jo et eget skjema for kontakt der.

Samt at det nedrest på siden står adr. telefon nummer, fax nummer og e-mail adr!

Her har du det:

Deler av innelgget er slettet. Man kan ikke poste innlegg som inneholder E-postadresse eller telfon nr.

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Remyline -moderator-

Skrevet

Ibe:

Jeg har prøvd å kontakte Romantica to ganger, men har ikke fått svar. Jeg har også bestillt en Romantica kjole som jeg ikke finner bilde av på nettet. Nå har jeg faktisk gitt opp. :cry: Finner den bare ikke, så det får bare være. Selv om jeg har veldig lyst til å vise den frem jeg også.......

Skrevet

TUri: Hvordan ser din ut?

Vet at det er skjema og at det står mailadresse, men de kan ikke brukes fordi jeg bare får dem tilbake med beskjed om at de ikke kan nåes

Skrevet

Ibe:

Modellen som jeg har kjøpt heter Iona. Vet ikke helt hvilken årsmodell det er. Var ikke aller nyeste modell når jeg kjøpte den på tilbud i fjor høst.

Kjolen er farge ivory, A-line fasong, litt perlebroderier på brystet, portrait utringning og har et lite slep. En forholdsvis enkel kjole, men nydelig! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte meg også en Romantica-kjole som jeg ikke fant bilde av på nettet. Jeg kontaktet derfor Romantica over e-post, og etter en god stund fikk jeg faktisk brev fra dem, der det sto at akkurat min modell (Jewel) ikke finnes i noen av katalogene deres fordi det ikke har blitt tatt bilde av akkurat denne kjolen. :o

Jeg kjøpte kjolen i en brudesalong, og det er jo litt merkelig da, at man ikke markedsfører alle kjoler som de lager... Kjolen min er jo bare helt nydelig, og jeg fikk mange flotte kommentarer på den på bryllupsdagen min :P .

Hilsen Brudejenta (ikke pålogget)

Skrevet

Det er en Romantica by Devon kjole jeg har kjøpt også, og det er jo mulig det samme gjelder for den.

Får vel heller lære meg å legg inn bilder her etter at bryllupet har stått slik at dere får se den da :)

Men er litt skuffet over at den ikke er å finne på nett ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...