Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter en mislykket bleking av håret, fikk jeg kommet meg til frisøren og farget det ordentlig og fikk tatt en hårkur. de anbefalte meg å bruke masse hårkur fremover, da håret mitt ble meget skadet.. men hvilke er best?? har nå fått tak i bjørn axen deep repair, tenkte å se hvordan den var.. noen som er bedre? trenger gode råd, da jeg er bekymret for det laaaange håret mitt som jeg vil beholde lenge..:/

Skrevet
etter en mislykket bleking av håret, fikk jeg kommet meg til frisøren og farget det ordentlig og fikk tatt en hårkur. de anbefalte meg å bruke masse hårkur fremover, da håret mitt ble meget skadet.. men hvilke er best?? har nå fått tak i bjørn axen deep repair, tenkte å se hvordan den var.. noen som er bedre? trenger gode råd, da jeg er bekymret for det laaaange håret mitt som jeg vil beholde lenge..:/

Redken Extreme har 3 gode hårkurer, funker som bare det på nettopp bleket ødelagt hår. Jeg elsker leave- in kuren Anti- Snap og Cat Protein spraykur. Den siste kommer i engangspakninger, den har jeg ikke prøvd så mye, så kan ikke uttale meg om den.

Skrevet

Fudge Dynamite har reddet håret mitt mange ganger, det har gått fra høysåte til blankt og sunt. Har prøvd MANGE hårkurer, ingen kommer i nærheten av Fuge Dynamite. At den gir både fukt og protein på én gang er vel det mest geniale- håret ditt trenger desperat begge deler nå. For eksmepel Redken Extreme tilfører først og fremst proteiner, da trenger du en god fuktighetskur i tillegg.

Skrevet

Jeg gikk fra langt blondt hår ned til korsryggen, til langt svartbrunt (!!) hår ned til korsryggen.. og tilbake igjen til blondt. Det med hjelp av kerastase resistance forcintense som består av 6 små tuber derav to forskjellige kurer. Kuren er nemlig laget i to deler, der du først tar den ene formulaen som er merket med et 1-tall. Så skyller du ut det, og så tar du den som er merket med ett 2-tall. Den er helt genial, og samtlige frisører jeg har vært hos har snakket godt om den selv om de ikke har hatt den til salgs selv. Lite tips er å ikke bruke hele tuben, da det holder med en liten ertestørrelse. Da varer produktet lenger også ;)

Den fås kjøpt på feelunique til ca 190 kr.

Lykke til med håret ditt :)

Skrevet

Takker for tipsene:) hvilke butikker har eventuelt disse?

Skrevet

Frisører og feelunique som er linket lengre oppe. (via nettet sparer du mange hundrelapper)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Joico K-Pack er også gode produkter på hærpet hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...