Gå til innhold

kanskje dere jenter kan fortelle hva jeg gjør feil?

eovti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville hvertfall aldri vært med en mann som har en slik holdning for utroskap, da jeg hadde vært redd han hadde en lik holdning ovenfor seg selv. Og at han ikke hadde problemer med å være utro siden det "kun" er et one night stand..

Så jeg hadde garantert skygget unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Panda_*

Virker som om du er en veldig tenkende person, og at du allerede har lagt deg opp meninger om hvordan ting skal være. Et skikkelig forhold er laaaangt ifra det du leser om her på KG, og man ser ikke hva tull man har vært borti før ekte kjærlighet smeller ned, og da blir alt man trodde/har lært/vet snudd på hodet. Desverre er dette skjeldent, og etter min mening er 98% av "forholdene" jeg har lest om bare tull fra ende til annen. Mange "regler", usikkerhet, vanskjøtsel av begge parter, og innskrenkelser er hverken varige eller sunne forhold.

Desverre er det så vanlig at mennesker tror det er normalt...særlig når man ikke får høre om noe annet. "h*n er alltid så kranglete/utro/uintressert...jaja, h*n slår ihvertfall ikke, og det er jo det verste har jeg hørt"

Så om du en gang treffer noen du virkelig elsker, kommer disse forhåndsoppleste meningene dine til å forsvinne i samme substans som de er laget av:P

Må også si at jeg skjønner hva du mener, men håper du får oppleve kjærligheten som gjør at alt du trodde og mente allikevel ikke kunne plasseres i en boks. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...